Snakk om bitch..

Mammaen til J <3

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Jepp. Det er meg. Jeg blir rett og slett et monster av disse hormonene. Var et monster hele forrige svangerskap, og er det hvis jeg går på noen som helst form for prevensjon med hormoner i.

Flere som har det sånn? :p Blir sur eller furt eller rett og slett bitch av ca ingenting. Skikkelig sjarmerende :D

Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3

Jeg er det av natur, desverre! Mannen finner seg i utrolig mye, takk gud for det!

Jeg er det av natur, desverre! Mannen finner seg i utrolig mye, takk gud for det!
Hehe :) Ja disse mannfolka må takle mye til tider :p Jeg får beskjed om at jeg er teit, men han ler som regel bare av det.

Jente født 24.02.2011 <3

I følge min eks (far til sønnen min) var jeg den mest harmoniske gravide han hadde hørt om, så han var visst veldig fornøyd ;)
Har ikke merket noe på humøret enda, så forhåpentligvis hopper jeg rundt sånn: :happy093 denne gangen og ;)

jeg er også hissig av natur :( prøver å endre på det, men gammel vane er vond å vende... hehe.. :P mannen min tåler også mye, men av og til må jeg ta meg selv i nakken og si jeg ikke mente det jeg sa eller gjorde.. men har aldri latt det ut over lille vennen vår og kommer ikke til å gjøre det heller! :)

Kort lunte har jeg når jeg er gravid, men mannen min syns de første 4 mnd etter fødsel var 100 ganger verre. Så da er jeg kanskje ikke så verst allikevel..

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Jeg blir mer følsom, tenker mer , bekymrer meg mer og gråter lett (nyhetene kan jeg ikke se, fælt med drap nå for tiden). Men ei heks det blir jeg ikke selv om lunta er noe kortere.

Så lenge man holder seg innenfor hva som er normal folkeskikk så er det jo greit, men jeg har hørt gravide skjelle ut mennene sine for bagateller på butikken og det er IKKE greit. Og når er slik i full offentlighet så lurer jeg på hva som foregår i hjemmet... Man kan kontrollere sinnet sitt dersom man vil.

Termin 20. februar -14

Jeg er mere følsom, gråter for ingenting, men har også kort lunte, klikker fort. Egentlig har jeg mere tålmodighet :)

Jeg hr kort lunte til vanlig :P
men ja blir en god del hissigere nå, tåler fint lite :o

Jeg blir ganske ekkel, vil være litt 'slem' når jeg er i mitt verste hormonhjørnet. Kjenner på at alle skal ha det litt værre enn meg, så stakkar mannen får gjennomgå litt, men han er verdens mest tålmodige mann tror jeg :P Sier unnskyld tusen ganger om dagen og han står på som bare det for at jeg skal være fornøyd å ha det bra, så varer ikke så lenge heldigvis ;)
Men er ganske vanskelig å ha svingende humør, spesielt hvis vi er bort eller har besøk! Da må jeg virkelig skjerpe meg for at ingen skal gjette noe :P hehe

Ikke bitch, men kjenner lunta er kortere enn vanlig. Nå er den veldig lang til vanlig da, så egentlig bare sunt at jeg sier litt i fra nå..

Følsom er jeg da. Enda mer lettrørt enn til vanlig..

Termin 1.februar 2014

Godt å høre at det ikke bare er meg :p Det er så rart, når jeg selv merker hvor sur og teit jeg er, men likevel ikke klarer å snu det :p

Jente født 24.02.2011 <3

Jeg merker at det tidvis koker innvendig!!! Har som regel klart å holde det inni meg før, men nå har jeg ikke sjans! Sambo kaller meg for hormontrollet, men han tar det med ett smil, for jeg er jo ikke slem, bare litt lunefull:p

Tror jeg blir litt fortere sur, men er egentlig ganske så grei;) ikke særlig jormonell denne gangen heller:)

Hvis man er så bevisst på av man er bitch, hvorfor ikke prøve å beherske seg litt? Jeg merker selv at jeg har noe kortere lunte, mye fordi jeg ofte er sulten og sover dårlig. Jeg prøver allikevel å ta meg sammen og ta hensyn til den andre parten i dette forholdet, som tross alt skal leve med meg de neste 7 mnd + 70 år til. At man er hormonell og gravid syns jeg ikke skal være en unnskyldning for å være drittsekk. Sorry, men det er mitt ærlige synspunkt på saken :-)

Hvis man er så bevisst på av man er bitch, hvorfor ikke prøve å beherske seg litt? Jeg merker selv at jeg har noe kortere lunte, mye fordi jeg ofte er sulten og sover dårlig. Jeg prøver allikevel å ta meg sammen og ta hensyn til den andre parten i dette forholdet, som tross alt skal leve med meg de neste 7 mnd + 70 år til. At man er hormonell og gravid syns jeg ikke skal være en unnskyldning for å være drittsekk. Sorry, men det er mitt ærlige synspunkt på saken :)

Enig med deg! Jeg blir fortere sint og reagerer på ting jeg ikke reagerer på til vanlig, men jeg er som sagt ikke slem. Der har jeg nok en sperre uansett.

Hvis man er så bevisst på av man er bitch, hvorfor ikke prøve å beherske seg litt? Jeg merker selv at jeg har noe kortere lunte, mye fordi jeg ofte er sulten og sover dårlig. Jeg prøver allikevel å ta meg sammen og ta hensyn til den andre parten i dette forholdet, som tross alt skal leve med meg de neste 7 mnd + 70 år til. At man er hormonell og gravid syns jeg ikke skal være en unnskyldning for å være drittsekk. Sorry, men det er mitt ærlige synspunkt på saken :-)
Helt enig i at man kan prøve å skjerpe seg litt og at det kan være kjipt for mannen. Men det er ikke alltid det går å skjerpe seg uansett hvor hardt man prøver. Jeg blir et hormontroll av både svangerskap og prevensjon, og det er absolutt ikke en "jeg er gravid og får lov"-unnskyldning. Jeg er heller fortvila over at det er sånn, for jeg har ikke overhodet lyst til å være sånn.

Jente født 24.02.2011 <3

Jeg var skikkelig bitch forrige svangerskap! Grusom rett og slett:-/ denne gangen liker jeg å tro jeg er mer harmonisk... Han sier i hvertfall at jeg er det:-) Får ta ham på ordet!

<3 Jente April 2012
Termin med nr 2: 5. Februar 2014

Jeg var skikkelig bitch forrige svangerskap! Grusom rett og slett:-/ denne gangen liker jeg å tro jeg er mer harmonisk... Han sier i hvertfall at jeg er det:-) Får ta ham på ordet!

<3 Jente April 2012
Termin med nr 2: 5. Februar 2014
Så bra det ikke er sånn denne gangen :) Jeg kjenner at jeg er det, men er jo litt ler forberedt på det også nå da, siden jeg vet jeg blir sånn..

Jente født 24.02.2011 <3

Jeg blir mer følsom, tenker mer , bekymrer meg mer og gråter lett (nyhetene kan jeg ikke se, fælt med drap nå for tiden). Men ei heks det blir jeg ikke selv om lunta er noe kortere.

Så lenge man holder seg innenfor hva som er normal folkeskikk så er det jo greit, men jeg har hørt gravide skjelle ut mennene sine for bagateller på butikken og det er IKKE greit. Og når er slik i full offentlighet så lurer jeg på hva som foregår i hjemmet... Man kan kontrollere sinnet sitt dersom man vil.

Termin 20. februar -14

Enig, Citas :) Det må gå an å tøyle sinnet littegrann selv om en er gravid. Har nok kortere lunte selv også, men noen offentlig utskjelling kommer nok ikke til å skje pga meg allefall :)

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når :p

Back
Topp