Snakk om å sovne fort!

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Kanskje jeg har funnet oppskriften for at frøkna skal sovne fort?
Nå haddde hun vært våken i 4 timer, kjørt storebror i bhg og lekt på gulvet. Fikk nettopp pupp og var stuptrøtt. Og hun sovna i vogna før jeg fikk på meg klær ;)
Bare så dumt jeg nå må ut på trilling, MÅ kjøpe frimerker og konvolutter til invitasjonene til navnefesten. De må sendes i morra.

Jaja, da får jeg iallefall på noen skritt på skrittelleren ;)

Og det er flott vær :D

Så gjenstår det bare å se hvor lenge hun sover nå da. Men spørs om hun rekker enda en dupp i dag :confused:

Ja, det var kjapt!:D
Trøtt lita snuppe!
Kos deg på tur i godværet! :)

Så bra da! kose deg på trilletur

Takk takk, var deilig. Frøkna sov en god blund, jeg fikk rydda og støvsugd, og hatt tilsyn av feieren.

Men så oppdaga jeg at babycallen (altså mottakeren) var tom for strøm, og da jeg løp ut til vogna var hun våken men blid, så aner ikke hvor lenge hun lå våken. Kan ikke ha vært så lenge tenker jeg.
Så ble iallefall over halvannen times søvn, og det får jeg være fornøyd med.

Men tettere er hun iallefall i dag, fått mange gode opptak til barnelegen nå ;)

Hørtes ut som om du har hatt en bra morgen :) Og ettersom det er så fantastisk fint vær i dag så hadde du jo ikke vondt av å komme deg ut en tur! ;) Gleder meg til i morgen!

Så deilig! Håper det blir en ny trend :) jeg har begynt å drøye jeg også og da sovner han veldig fort :)

Så deilig! Håper det blir en ny trend :) jeg har begynt å drøye jeg også og da sovner han veldig fort :)
Ja, lurer på om jeg må drøye det. Men problemet er at nå er hun ikke soveklar igjen før halv fem, og da er det for sent for dupp men for tidlig for natta. Så det er et problem. Og ikke gidder eller vil jeg vekke henne kl 06 heller for at hun skal sove kl 10. Hun pleier å sove til 7, og da blir kl fort 11 før det er soving...

Når er din oppe, og hvor lenge om gangen?

Det ble med bare en dupp i dag gitt.... Halvannen time er ikke mye på en hel dag. Hun har vært våken siden 12.30 før hun slokna rimelig fort når hun ble lagt litt over 19.

men hun er jo ferdig kl 11 på formiddagen, kan jo ikke drøye henne lenger da heller vel? En dupp om dagen er litt lite, men isåfall burde jo den ene duppen kommet senere på dagen, feks 12-14 eller noe...

Back
Topp