SNACS ????

elis

Elsker forumet
Noen forslag til hva man kan gi de små som litt snacs/mellommåltid bortsett fra frukt....
Har pleid å gi litt fiskepuddingbiter, men vet liksom ikke hva mer man kan gi...

Ja, jeg også...Prøver å variere med pålegg, forskjellige grøter og middager, men det er jo liksom ikke så mye å velge i mellom[8|]

casper pleier av å til få litt kjeks! populært her, men oi som han griser hehe

Kavring er alltid populært å tygge på...

Jeg gir henne fullkorn skorper! De kan hun holde på med leeeenge...men smuler litt da[;)] Så får hun av og til Hipp sine kjeks...men det er jo ikke like sunt![8D]

Har gitt Hipp sine kjeks noen ganger, men de brekker hun så store biter av, og setter i halsen, så det er sjelden hun får det. Hun får stort sett frukt, og noen ganger kavring.

bruk å gje hipp sine babykjeks innimellom..

T får kavring og skorper. Av og til kjeks. Han elsker kavringer...

ORIGINAL: dynnna

Har gitt Hipp sine kjeks noen ganger, men de brekker hun så store biter av, og setter i halsen, så det er sjelden hun får det. Hun får stort sett frukt, og noen ganger kavring.

[/quote

har du sånn baby feeder? putt kjeksen i den [:D] da unngår du for store biter i halsen!!!

Amalie får kavring og skorper.

Da har jeg kjøpt kavring jeg også[:)]

Her går d i alt.. frukt, kjeks, fruktpure greiene fra nestle, bolle, kavring, skorpe, brød, grøt, middag... Syns d går mye i d sama ja, mn d e jo isje stora utvalge når alt komme t alt for någn... ofta leie alt så fins av mat eg og,.[:@][;)]

Marie kjeks er favoritten her, eller brødskalker. Frukt får hun også.

Når eg jir Leon frukt så skrape eg av m ei skjei, elr bare "riva" av m hendene, litt graps mn d får gå[;)] lot han bita litt på eple før, mn han satte i halsen ein gang når han fikk ein litt for stor bit, så nå får han isje gnaga på d på ei stonn.. for d va skummelt! Tryggast m mating ei stonn t ja [:)]

Back
Topp