Snacks til fødselen/barsel

Har kjøpt Polly Turmiks som har nøtter og sjokoladebiter. Også tenkte jeg ta med noe koffeinfri drikke. Ikke tenkt på noe mer enda.

Tenkte å ta med sånn mellombar, eldorado har en pakke med seks stk i som selges på kiwi og bunnpris hvertfall. Noe nøtter/müsli hørtes også lurt ut å ha med. :) Har ikke tenkt å ta med noe særlig, de har vel mat på sykehuset. :)

Blir ihvertfall noe nøttemix (liker de små grønne pakkene med nøtter og tørket frukt) og en eller annen sukkerholdige drikke, men burde kanskje ha noe annet i tillegg? Kanskje jeg får inspirasjon til noe mer i denne tråden?

Tar med en pakke kjeks. De andre gangene har jeg ikke hatt med noe, har fått mat og juice, saft+ energidrikk/proteinshake eller hva det nå var ved behov. Så har de jo kiosk på sykehuset. Men tenkte at det kan være godt å ga noe på lur, også til etter fødselen :-)

Noe nøtter/energibarer og litt påskegodis til barsel ;) vannflaske var greit å ha også. Niste til far er også ok.

Skal ha med noen piroger og pizzasnurrer, kanskje litt lasagne også [emoji28] matvrak.no! Og har en pose godteri i fødebagen. Tenkte å ha med banan også, muligens jeg sender samboeren ut på shopping etter druer, må se an formen på fødestua [emoji12]

Sender mannen ned på narvesen hvis jeg trenger noe. Tviler på jeg rekker noe denne gangen. Fått saft på føden de andre gangene. Ikke hatt med noe til meg selv noen av gangene.

Jeg har pakket ned en nøttemiks og en kjekspakke - men for noen uker siden var jeg så lur at jeg la en Snickers nedi fødebagen, og den forsvant samme kveld gitt. Så nå prøver jeg å glemme at jeg har en kjekspakke liggende der, så håper jeg den overlever helt til mål denne gangen... :shy:

Jeg har pakket ned en nøttemiks og en kjekspakke - men for noen uker siden var jeg så lur at jeg la en Snickers nedi fødebagen, og den forsvant samme kveld gitt. Så nå prøver jeg å glemme at jeg har en kjekspakke liggende der, så håper jeg den overlever helt til mål denne gangen... :shy:
Har vurdert godteri/sjokolade jeg og, men kjenner meg selv godt nok til å vite at det nesten må kjøpes på sykehuskiosken hvis det skal være den minste mulighet for at den skal overleve til fødsel :sorry::) Meeeen, når jeg tenker over det hadde det jo vært lurt å bruke fødebagen som alibi for å kjøpe en sjokolade....:hungry:

Tar vel med litt av godteriet i skapet om det er mer igjen... Hehe.
Og kjeks.

Ellers var det supert med druer under fødsel. Kunne bare kaste de i meg mellom slagene :) Fikk også saft, men klarte ikke drikke noe siden alt gikk så fort...

Her har jeg laget oste og skinkehorn som ligger i frysen, var veldig godt å ha til både far og mor :)

Sniker.

Jeg hadde med proteinbarer, nøtter, yoghurt og Pepsi Max. Godt og mye energi :)

Dere frister med mye her[emoji85] takk for tips damer!
Hilsen en førstegangs[emoji1]

Her var det mange gode tips! Godis og kjeks blir det her og, men frosne horn var en genial plan :D

Tviler på jeg får spiste noe som helst, det rakk jeg ikke sist. Fikk drikke på føden og det var alt jeg trengte [emoji28] er det noe jeg ønsker sterkt så sender jeg mannen ned til kiosken[emoji14]

Tror jeg skal ha med iskaffe også, for sykehuskaffe smaker tjære...

Back
Topp