Snaaart time til gyn....

mysill

Betatt av forumet
Sukk...Nedtelling her...hehe!
8 dager igjen til gyn time...
Da er jeg på`n igjen...2 runde med utredning.
Denne gangen blir jeg hvertfall sjekka skikkelig.
Spent på hvor lang tid det vil ta...og om de finner noe  [&:]
Så får vi se etterpå når  vi kjører på med 3 runde ivf......

åååå som jeg lengter....  :(

Hei.
Skjønner godt at du lengter.. Ikke så mange dagene igjen nå.. Bare hold ut..8 dager går så fort så.

Jeg vil også at tiden skal gå fort.Skal teste torsdag 12.juni...[8D][8D]

mysill en drøy uke, håper den uken går fort for deg, og jeg håper enda me at de finner noe slik at de kan ha en plan for din 3. IVF som vil funke. Lykke til vennne tenker på deg, dette fortjener du nå en spire i magen.

Ønsker deg lykke til på neste time hos gyn Mysill. Håper virkelig de kommer frem til noe denne gang, slik at det blir lettere å finne en behandlingsform som passer dere. Og ikke minst så håper jeg at du snart kan få juble over en positiv test. Det er virkelig fortjent!

ORIGINAL: babyT?

Ønsker deg lykke til på neste time hos gyn Mysill. Håper virkelig de kommer frem til noe denne gang, slik at det blir lettere å finne en behandlingsform som passer dere. Og ikke minst så håper jeg at du snart kan få juble over en positiv test. Det er virkelig fortjent!

Blir godt for deg dette ja [;)]

ORIGINAL: babyT?

Back
Topp