Snaaart skjult gruppe :D

Hva er det der skjult gruppe greiene egentlig ? Aldri skjønt det eller fått meg oll å melde inn

Mange føler at de kan dele enda mer i skjult gruppe :happy: men det avhenger jo av at store deler av gruppa tenker det samme. Så visst det er lite engasjement for det i denne gruppa blir det jo ikkje. :)

Tommel opp for skjult

Gleder meg til skjult! ❤️ Blir en helt annen stemning der inne en ute i åpent syns jeg, er min erfaring :love017

Jeg vil gjerne ha skjult gruppe. Kan det være en ide å lage et innlegg "Hvem er interessert i skjult gruppe?", både for å sjekke interesse og få flere innlegg for å nå 5000?

Ja kjør på :D

Ja til skjult!!

Jeg er såå lite kreativ med navn og sånt :bag: Kanskje noen her er bedre? Kanskje noe med takknemmelighet, siden thanksgiving er i november?

Novemberskattene 2024
Novemberlykke 2024
Novemberglede 2024

Sånn, da var vi gang i alle fall :hilarious:

Jeg er såå lite kreativ med navn og sånt :bag: Kanskje noen her er bedre? Kanskje noe med takknemmelighet, siden thanksgiving er i november?

Novemberskattene 2024
Novemberlykke 2024
Novemberglede 2024

Sånn, da var vi gang i alle fall :hilarious:
Liker Novemberskattene og Novemberlykke :love7

Er noen gira på å ta ansvaret for gruppa ? Eg var ikkje helt klar denne gangen, prøvde litt sist :hilarious: Er egentlig ikkje så mye jobb, man skal bare gi beskjed videre når noen vil inn i gruppa også skal man 1 gang i slutten av mnd sjekke at alle har nok innlegg til å fortsette å kunne være i skjult. Noen som er gira ? :D

Back
Topp