Snaaart i mål!

Nå er det bare 15 dager igjen til termin, er skikkelig utålmodig og vil ha han ut nåå! :p ser det er flere som har fått, misunnelig ;) hvor lenge har dere igjen?

8 dager igjen her. Har en litt både-og følelse på om jeg vil hun skal komme før. Det skal bli godt å bli ferdig, men føler jeg fortsatt har masse jeg skulle gjort før hun kommer :)

Åååh 25(snart 24) dager igjen her. Dør av utålmodighet :O

7 dager til termin! Fødselen kunne godt vært i går for min del :)

16 dager til termin, og etter en hormonell dag i dag vil.jeg hun skal komme nå.

Det er vel 14 dager igjen nå, og jeg vil egentlig ha denne tiden med frøkna samtidig som formen min nå bare gjør så jeg vil bli ferdig....

22 dager igjen... Er så utålmodig og lei av at alt er tungt, håper jeg får før termin...hormonella nr 1 med umulig bekken og skikkelig forkjøla :(

13 dager til termin :) det får gjerne skje noe, for nå er jeg dritt lei :P

15 dager igjen :-) jeg er så spent og utålmodig! Er drittlei nå,av å gå slik som jeg gjør, og vil se lille jenta mi! :-) samtidig som jeg gruer meg fryktelig til fødselen :/

5 dager igjen og vil føde nåååå!!! Er veldig utålmodig :p

3 dager på overtid.. Skikkelig utålmodig :p

4 dager til termin her! Skulle helst ha født i går da, nå er jeg utålmodig og lei og vil bare møte den lille <3

4 dager til termin her og! Sliten av bekkenet, ryggen, hostinga og dårlig søvn. Vil gjerne føde nå, men vet jeg kommer til å savne denne tiden etterpå, så prøver å nyte :)

De siste dagene har jeg vært lei... Og grått lett for ingenting. Har bare tre dager igjen til termin, men er så trøtt og har vondt, vet ikke om det er kynnere, men også nedpress og bare vondt i magen. Er tung og orker ikke gå ut av huset så ofte, det blir jeg også nedstemt av innimellom. Men prøver å tenke at det ikke er så lenge igjen til jeg får holde babyen! Gråter ved den tanken også :)

17 dager igjen, og veldig klar for å få babyen vår ut! Var innom sykehuset i går pga lite liv, jeg var visst blitt dehydrert i varmen og lille jenta var visst stresset i magen. Gikk seg til utover kvelden og ble sendt hjem!

13 dager igjen nå, men ser for meg at mini er avslappet og kommer på overtid.
Samboer ble dratt ut 14 dager over og jeg kom frivillig 11 dager over. Spennende å se om mini er like treg:p

21 dager igjen her, 3 uker nøyaktig! Kjennes ut som det er igjen en eeeevighet

Back
Topp