Snaaaart OUL!

hufsetufsa

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Åh, snart er det vår tur! Halv ti skal vi på oul. Er så spent at jeg har maks fått en time søvn tilsammen i natt, haha! Grugleder meg. Har ikke vært på tidlig ul. Har jo to friske gutter fra før så jeg er veldig redd for at noe skal være galt denne gangen... huff. Også veldig spent på om det er pittelillebror eller lillesøster inni der. Jeg tror det er gutt, for det er liksom "det jeg kan", hehe! Flere som skal i dag kanskje? :D

Masse lykke til :) Jeg har ei jente i fra før og tenkte akkurat som deg, d måå være ei lillesøster, jeg er jo en jentemamma :)

Jeg skal idag :D Kl. 14:00. Jeg har en av hver fra før, så jeg er både jente og guttemamma. man blir fort vant til å være jentemamma selv om man kun har vært guttemamma før, en baby er en baby;) Jeg håper alt er fint der inne. Snickersen ligger klar i veska til å vekke babyen rett før jeg skal inn. Den har vært veldig livlig idag hos meg så håper det fortsetter utover dagen og at den ikke er for utslitt til å vise seg frem;)

Når skal du?

Sorry, så nå du skal halv ti. Lykke til, kom tilbake med rapport:D

Lykke til :) Må vente helt til 12.45 før det er min tur til OUL (føler jeg har ventet en evighet på denne dagen) :D

Ultralyd her i morgen... Utrolig spent. Håper alt er vel, først og fremst. "Alle" gjetter at jeg bærer en gutt - er spent på om alle har rett, eller alle tar feil :-) Men først og fremst håper jeg bare alt er bra. Noen nevnte sjokolade! Takk for tipset! Endelig en anledning hvor sjokolade faktisk er ett gode!! :-)

Endelig hjemme igjen, måtte jo rett på garnhandling etterpå! ;) Magefølelsen stemte, det er en "pittelillebror" inni der! Veldig gøy, for han lå sånn at med en gang hun begynte undersøkelsen så kunne jeg se selv at det var en gutt. Jeg sa at hvis hun så hva det var så ville vi gjerne vite det, og da svarte hun bare "ja jeg ser det, gjør ikke du?" hihi! Mannen og mamma var med, og de så det også. Hun tok seg litt tid på slutten også og fant "utstyret" så det er ingen tvil.Ellers var alt som det skulle, og jeg ble flyttet fire dager fram. Det vil si at jeg er 19 uker i morra, jippi! Og det stemmer dessuten perfekt med mine beregninger, hehe! :D Veldig deilig å se at det var en sprell levende frisk baby inni der <3

Så koselig med en frisk og fin pittelillebror!! :D :D

Åh, snart er det vår tur! Halv ti skal vi på oul. Er så spent at jeg har maks fått en time søvn tilsammen i natt, haha! Grugleder meg. Har ikke vært på tidlig ul. Har jo to friske gutter fra før så jeg er veldig redd for at noe skal være galt denne gangen... huff. Også veldig spent på om det er pittelillebror eller lillesøster inni der. Jeg tror det er gutt, for det er liksom "det jeg kan", hehe! Flere som skal i dag kanskje? :D
Kjenner følelsen....

Vi skal på OUL etterpå klokka halv fire, riktignok OUL nr 2 siden vi ble satt tilbake 4 uker sist...:smiley-angelic006

GLEDER MEG VILT, det er jo magisk å se nurket som snor seg der inne! Jeg har jentefølelse, begge søstrene mine får jo bare sønner, så da tror jeg min blir jente:D jeg må jo skille meg ut litt... Sånn midterste-barn-syndrom:rolleyes:

Morsomt at magefølelsen din stemte! Gratulerer så mye!:hello2

Back
Topp