Snøstorm...

Bellie

Glad i forumet
Trodde virkelig ikke det var mulig å snø så mye i april....Sitter å ser på snøen som laver ned til gangs! Og her som det var skikkelig vår for en uke siden! [&:] Gi meg våren tilbake!!!

Bare bra med alle sammen i dag eller?
Flere som snør inn?

Ha en fin søndag alle sammen[:D][:D][:D]

Ja det snør her også [:'(]

Snør det i Trondheim???

Her oppe er det utrolig fint vårvær i dag, så kan dessverre ikke si at jeg har det likedan...

Det var strålende sol her for en time siden, men nå snør det ganske bra her ja... [&:]

Uff jeg føler så med alle dere som er lei snøen, men den kommer i store mengder selv om det lissom skal være vår ute[&:]
Her er våren i full gang og det er alt for varmt for at det skal begynne å snø, sola skinner, blader begynner å komme tilbake på træne og hvitveis og andre vårblomster kommer opp fra bakken og soler seg i vår sola[:D]

I dag skal jeg bare slappe av hjemme i sola [:D]

Snør det.... nå....???? Brrr, nei er så glad jeg flyttet til sørlandet, jeg!!! Her er det sol og blå himmel og alt begynner å spire og gro. Har til og med tenkt å begynne å så gulrøtter snart [:D] Er jo så koselig med litt egne grønnsaker i hagen.
Urtehagen har og begynnt å komme seg [:D]

Høh, snør det her??? Er strålende sol nå, jeg tenker meg ut påverandaen... Bra jeg sov lenge i dag kanskje og gikk glipp av elendigheta? Hehe... typisk trøndervær...: skiftende.

Winter wonderland her oppe nå!!

[:'(]

Priser meg lykkelig for at jeg bor i sør gitt! Og en varmende snøsmeltende klem til dere alle som ser snøen utenfor vinduet...

Snør i Ålesund også plutselig.... håper ikke snøen legger seg, for jeg har ingen planer om å skifte til vinterdekk!! (Samboer har brukket foten, og dekkskift er og blir hans oppgave [;)])

Ja da jeg sto opp i dag var det hvitt på bakkene her og, måtte le jeg da. [8D] Er fremdeles litt igjen men ikke så mye som det var. Snør lett og hagler litt innimellom nå men det legger seg ikke. 

Hehe, ja .. >Våkna til snøstorm i mårest!! Virkelig demotiverende..
Men det ligger vel ikke så lenge.. Det bør det ikke!!
Sommer - JA TAKK!![:D]

snødde her i går også, men la seg ikkje på bakken. Men skuffa i dag når me stod opp og måtte skrape bilden og det var iskaldt!

ORIGINAL: Arielle

Har de ikke meldt at det vil bli den kaldeste sommeren på 40 år...?[&:]

Håper ikke det!![&:]
Jeg vil ha sol og varme[:)][:)]

Back
Topp