Snøst???

mokken

Andre møte med forumet
Er det bare meg eller er det flere som snøst? Føler jeg har mistet enormt mye nå som lillegull ble 3 mnd. Er det noen som tar B vitaminer eller har andre gode råd? Jeg har tenkt å stripe håret, ikke det at det vil gjøre saken noe bedre, men mor har et ENORMT behov for forandring[:o]er det noen der ute som vet om hårfarging kan være skadelig når man ammer?
 
Jeg farget håret mitt for to dager siden, og har mistet ufattelig mye hår etter det føler jeg. Finner hårstrå etter meg over alt. Alexander er snart 3 mnd. Jeg har ikke tatt noen vitaminer, så denne tråden må jeg følge med på
 
åja hehe [:D] jeg har ikke mista hår tror jeg.. men hørt om mange som har det!
 
Reker skikkelig om dagene her også nå, men har mer enn nok å ta av da...regner med at det går greit.
Men B-vitaminer burde jeg skrive på handlelista her også selv med tykt hår.
 
Flott....Da skal jeg rett til frisøren..Skal gifte meg til sommeren, og da vil jeg være så fin som mulig, (i den grad det går ann, he, he)Har kjøpt brudekjole, prøvde den når jeg var høygravid så da fikk jeg jo ikke det rette inntrykket. Men prøvde den igjen her om dagen, og da passet den fint. Ble så inspirert for å gå ned litt til da, så Marcus får seg en times luftetur i vogna hver dag nå, og det setter han stor pris på[:)] 
 
mister MASSE hår jeg også, selv om jeg spiser b-vitaminer.. er hår etter meg overalt i huset[>:]
 
ORIGINAL: Katstar

Det er nok bare sånn det er! Hormonene herjer, og man får igjen for å ikke ha mistet hår under graviditeten! Jeg fikk hetta første gang, var helt uforberedt på det ENORME hårtapet. Denne gangen visste jeg om det, men er jo like skuffa... Nå ser det ut som jeg har barbert meg ved tinningen.. Haha, skikkelig nice! Dro til frisøren og stripte og klippa pannelugg, sånn at det ikke synes så veldig! Farg og strip er ikke farlig for ammende såvidt jeg vet! Dra til frisøren du, man føler seg som et nytt menneske etterpå!! [:D]

 
Ja dessverre[:'(] Har enda ikke begynt å miste så alt for masse, men bare vent, om et par uker til nå sitter jeg sikkert å griner over hårtapet mitt[:@][:(]
 
Back
Topp