Snørekjøring

_Marte_

Glad i forumet
Jeg lurer på om jeg kan kjøre på ski med hunden min som trekkhjelp nå når jeg er gravid? Hva bør jeg evt. passe på? I dag er det solskinn, nysnø og vakkert ute, så må komme meg ut! Hunden vil forøvrig også være med å finne på noe!

Så lenge du ikke får ont nån plassa så burde det jo ikke være nåkka problem.
Du e jo ikke så langt på vei.

ORIGINAL: Gunn Merete

Så lenge du ikke får ont nån plassa så burde det jo ikke være nåkka problem.
Du e jo ikke så langt på vei.

Det er akkurat det jeg har tenkt også! Kjenner jeg at det vil gjøre vondt, så kommer jeg jo til å stoppe med en gang. Livmoren ligger jo enda i bekkenet, så kan ikke skjønne at det skal være så farlig med magen nå så tidlig i svangerskapet.

Men hvordan er det om jeg faller og sånn?? Regner med at jeg vil gjøre det noen ganger....

belastninga vil jo være bak på rygg/ hofter?:)
da går nokk det helt fint.
tror du må passe mere på at du ikke faller :)

Går nok heeelt fint . Du er ikke så langt på vei så og spira ligger jo trygt og godt!!

God tur.

Så lenge det ikke er veldig hard snø og isete, ville jeg ikke tro det er noe problem? Uten at jeg vet noe om det, men har aldri hørt noe advarsler mot det. Og man skal falle HARDT skal det være skadelig[;)]

Jeg var¨på skitur da jeg var 7mnd på vei m første. tryna endel og[8D] er ingen fare det[;)] jm sier og at skigåing er bare sunt så lenge bekkenet orker det.
er magen veldig stor passer man på å heller lande på rompa eller side iatedet for magen[;)]

Takk for tipsene! [:)] Ble ingen skitur i dag allikevel! Sola forsvant plutselig bak et tjukt skylag, så da får vi satse på neste helg i stedet!

Back
Topp