Snø?

• Trådstarter Trådstarter Blue Angel
  • Opprettet Opprettet
B

Blue Angel

Guest
Er det mye snø der dere bor nå?
Her er det kommet en del...
Liker ikke å kjøre bil på dette føret jeg! :P

Men jeg må nesten ut for å hente barna på skolen... :)

Nesten ingenting. Men er meldt en del i helga :-)

Her har det også snødd en del I dag. Glad jentene har bilfri vei, her blir det garantert snølek på vei hjem fra skolen og jeg kan lage kakao I stedet for å kjøre.

(Men jeg går glipp av praten I bilen, da...)

Snødde litt i går, men i dag har det kome mykje. Og det lavar fortsatt ned. Eg og bilen er glade for at vi ikkje MÅ ut i dag.
5b7973d3db0f7a7bb11a2238564374d0

Her ligger det issnø som er noen uker gammelt. -20 grader idag, som det har vært i et par uker, og da kommer det lite snø. Skal bli mildt fra og med søndag, så håper det kommer noen nye snøfiller da :)

Oslo. Masse snø. Minus nærmer seg 10 grader.

Ingen barn leker som de ellers pleier.

Mye snø rundtom ser jeg ja!!!
Kom meg heldigvis til skolen og tilbake, en 40-45 min kjøretur ;)

Det snør og snø. Glad mini fikk skulke barnehagen idag. Vi gikk til butikken og handlet lunch og akte på veien, boller og kakao da vi kom hjem igjen. Skikkelig vinterkos. Droppet byturen som vi vurderte pga kaos på veiene

myyyye snø pg -20... brrrrr

Kom litt igår, og idag har det virkelig lavet ned! :D Elsker det! Endelig fikk vi snø også. :)

Ikke mye til å være her. Har vel ca 60-70 cm, men nå kommer det litt mer :) 8 grader varmere enn det var i dagtidlig :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Siden søndag har det vel kommet 60-70cm her! :D Så er vel oppimot halvannen meter på jordene uttafor her nå;) Deilig med masse snø, så sant veiene er brøyta! :-) Kunne gjerne hatt litt bedre temp da, har.vært helt nede i -25° her..! Men i dag er det mer behagelig, vindstille og -15° :-)

Akkurat passe med snø, men litt kaldt.. 5 grader varmere så blir det perfekt! :)

Masse snø og kaldt. Vi elsker snø( utenom det å måtte måke den). Synes det er greit å både kjøre bil og gå ute når det er snø. Men er desverre for kaldt for den yngste på 9 dager.

Back
Topp