Snø!!

Elsker snø! Pleier å komme litt, men kunne godt kommet mer! :D

Veldig varierende, men bor ikke på et snørikt sted. Er glad i vinteren og snø, men ikke glad i vinter uten snø. Da er det bare kaldt og guffent.

Her kan det komme en del snø, det varierer jo fra år til år.
Liker at det er snø på fjellet, men hjemme er den i grunn bare plagsom. Det er hardt å måke snø fra gårdsplassen og slitsomt børste den av bilen.

Elsker snø, og er som regel bra med det her jeg bor :) Vil mye heller ha snø enn kaldt regn som fryser på vegen :) Og MÅ ha snø julaften!

Varierer veldig fra år til år. I fjor hadde vi sørgelig lite! Håper på mer i år :-) Heller snø enn våt og slafse-vinter.

Ingenting som er normalt her. Av og til kommer det mye og blir hele vinteren, ellers er det snø og regn om en an. Liker snøen nå det er minst 30 cm og den blir liggende, ellers kan den bare holde seg langt borte.

Elsker vinter og snø ♡♡♡♡ De siste vintrene har det vært minimalt/ ikke noe snø :-(

Det varierer men syntes ikke det har hvert noe særlig snø de siste årene. Men vinteren føre jeg fikk frøkna måtte folk hentes ut med beltevogn på utsiden av jobben til pappa og det var 10 min gange fra huset vårt. Det året var det litt vel mye snø Haha :P syntes det er helt supert med snø, men vil ha det stabilt med snø og ikke regn/slaps.

Ganske mye snø her. Liker vinteren, men den er innmari lang her i nord da.... For lang :p

Hvis det først kommer snø, kommer det mengder. Så noen meter er ikke så verst tippet :)

Kan være alt fra ingenting til en meter. Det typiske er vel at snøen kommer og går hele vinteren, så når glarholka endelig har regnet bort fra veien, begynner det å snø igjen. Og da er det gjerne snøfokk som man aldri blir ferdig med å måke.

Jeg HATER snø. Kjenner det knyter seg i magen av tanken på at det kan komme snø når som helst. Den er kald og våt, glatt og jævlig. Tung er den og. Teit å kjøre på. Æsj!!
Jobber nå i hjemmesykepleien, og ser for meg MYE banning og sverting når jeg må grave ut bilen, og surfe rundt på veien i de små drittbilene vi bruker. Skulle ønske snøen kunne komme ferdig brøyta...

Normalt.. Det legger seg normalt sett ikke snø før i, tja.. desember..
Til gjengjeld, så varer vinteren til juni. (Snø til da..)..
I februar/mars er brøytekantene noen meter høye, og det er definitivt over 1 meter snø der det ikke er brøytekant...

Jeg liker å se snø i desember. Og litt i januar. Liker å ha snø nok til snømanner og sånt..
I februar er jeg dog drittlei alt av kulde og snø, og håper gjerne på at det blir utryddet...

Back
Topp