Snø!!

Her er det gjerne en meter eller mer når den først kommer, men oftest er det slaps og speilis.
Jeg hater snø og vinter. Er nok født i feil land.

Last edited:
Her e det ikkjw mye snø. Eg ælskar snø.
Vill hellre ha det æn regn og surt væder

Her pleier det å vera litt snø, men kun 10-15 min kjøring, så er det flere meter med snø :-P
Jeg liker snø, når snøen forblir snø..liker ikke slaps og vått vær :-o

Synes det varierer fra år til år, men det er alltid mye nedbør her om vinteren. Så om temperaturen er der, så kommer det en del snø :-)
Ja, jeg liker vinter og snø ;D

Jeg liker IKKE vinter. Snø er greit så lenge det ikke er slaps eller våt snø eller nylig frosset snø som da er klink is!

Men slaps er vel mest vanlig her :/

Jeg elsker snø! Bor nå i Bergen, og vi er ikke bortskjemt for å si det slik. Kommer noen snødager, men det blir aldri liggende. Regn, is og slaps er typisk vinter her :p

Men hjemplassen, som ligger et par timer unna, ligger like i nærheten av fjellet. Der er det mange langrennsmuligheter og skisenter. Reiser dit så ofte vi kan :)

Jeg har vokst opp med masse snø og sprengkulde :-P

Ikke like ille her vi bor nå, men kan bli mye snø og kaldt her og...

Vinter er ikke min favorittårstid..

Mindre enn jeg skulle ønske. Slaps i sentrum, innimellom nok til vinteraktiviteter i skogen/boligområder.

Veldig glad i vinter og snø. +3 og regn er pyton!

Fint lite snø her. Når vi får snø ligger den bare noen få dager før det regner vekk. Men ikke helt vekk. Så fryser det på igjen og vi har skikkelig hålkeføre. Hadde ett par år på rad for en del år siden med mye snø som lå i 3 måneder i strekk. Da var folk lei til slutt

Jeg ELSKER vinter og snø :P:D og her jeg bor kan det variere veldig. Kan komme kjempe masse en sesong for så å komme mindre en annen sesong :) ifjor var det veldig lite. Men på hytta der kommer det lett 2 meter :)

Det er liksom noe med kald vinter og masse snø som gjør det godt med meg til tross for at jeg må måke for å komme meg ut en tidlig morgen osv :D

Det varierer en del. Kan komme mye snø npr det først snør, men kan regne bort dagen etter.. For så å fryse på igjen så vi har isholke! Så et lite tynt lag med snø oppå der igjen, yay :p vintrene er blitt mye mildere nå enn jeg kan huske som barn. Syns alltid det var masse snø da! (Selektivt minne kanskje?) liker vinteren når det er skikkelig vinter, regn, slaps og glattis kan jeg spare min begeistring for.

Kommer stort sett ikke mer enn 5-10 cm; maks 15 :/ mye mindre enn det jeg skulle likt

Håper på ordentlig hvit jul i år :) stemningen blir så koselig med snø ute ^-^

Bor på en av Norges tørreste plasser :( gleder meg til jeg blir ferdig med studier og flytter til et sted med mer snø for elsker snø <3

Back
Topp