Snø, og mer snø

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Og vogna sliter :p Jeg får ikke måkt pga jeg ikke kan la eldste være alene med babyen, så må trykke vogna gjennom snøen...!! Har en Emmaljunga city cross og en Mountain Buggy. Det er vel 20 cm+
Flere som sliter med det samme? :p

Ja, men jeg legger minsten i vogna ute og kler på de andre to i dress og de leker mens jeg måker. Funker det og;)

Går sjeldent ut her med vogn, da vi må kjøre til bhg(20min med bil). Men sambo måker om det blir aktuelt :p

Mannen måker :P Men sliter når de ikke måker veien skikkelig.. Blytungt å gå med søskenvogna i mye snø..

Ja, men jeg legger minsten i vogna ute og kler på de andre to i dress og de leker mens jeg måker. Funker det og;)
Her har jeg en toåring som stikker av hehe. Huff
Det er den alderen.

Mannen måker :p Men sliter når de ikke måker veien skikkelig.. Blytungt å gå med søskenvogna i mye snø..
Han måker her og, men det snør igjen før jeg leverer (han står opp 0545).

Ja, det kan jeg tenke meg :)

Sånn var eldste, men hu her på 2,8 er ikke sånn. Slitsomt!
Ja, er litt forskjell på dem sikkert :) Hun er stort sett grei, men plutselig kan hun finne på å trasse og stikke opp på vegen og da må jeg fyke etter. Og så leeer hun som bare det ;) Huff.. jeg var visst likedan selv da jeg var liten.

Helt klart. Kommer nok :) var forhåpentligvis siste runde med snø før jul.
For Jul? Eller påske?

Tar gjerne litt snø rett før jul, men dette må gjerne være det siste for påsken ^-^

Back
Topp