snåle fobia?

eg har fått et snev av tlf angst

hater å ta tlf UANSETT kem som ringer. har aldri lyst å prate i den. ringer et nummer eg ikke kjenner får eg panikk. må enten tvinge meg sjøl til å ta den eller så lar eg vær. tar nesten aldri tlf etter klokka ti på kvelden. later som eg sover og sender folk sms dagen etter. og ringer folk anonymt kan de bare glømme å få kontakt med meg.

pleide å være ei skikkelig skravle kjerring i tlf før i tida

Meitemark, gå barbeint i gresset, orm og "langfotakongler" (langbein på bokmål kanskje??)

Stålull[8D][&:]
Og heiser[&:]

Hater å gå barbeint i gresset. Har alltid gjort det.. Da jeg var lita jente, kunne mamma legge et pledd på plena, kle av meg sokkene, plassere meg oppå og der ble jeg værende til noen kom å henta meg [8D]

krem. spes solkrem. værste som er er å ha det på hendene. får panikk etter å ha smørt ungene. da må hendene vaskes og vaskes og vaskes [8D]

ORIGINAL: Luna Lovegood

Jeg liker ikke deig, jeg hater gjærbakst! Klarer ikke å ta i deig da må jeg ha gummihansker på!!! Liker ikke leire særlig heller....
Og så klarer jeg ikke masse små hvite mark blæææ..grøss..

enig.. grøss.. hater når det henger fast i hendene.. og mel[&:] grøss.. jeg vasker hendene tar i deigen, vaker, tar i deigen, vasker.. slitsomt[:-]

ORIGINAL: nurkeklar

ORIGINAL: Sha

fugler!!! spesielt duer!![&:]

Alle slags fugler, store som små.. *grøsser bare ved tanken*

Samme her!!

ORIGINAL: *~Trine~*

her kommer dagens rareste( er jeg temmelig sikker på)

Smykker[X(]

hater å se på , bruker det aldri selv..syns det er SÅÅÅ ekkelt..

haha:P har jeg strengt talt ikke tenkt over at telles som fobi, men dethar jeg og..
ekstremt når det gjelder noen ting mens lærarmband og tråder å sånn kan jeg fint ha på meg.

ORIGINAL: Xena87

hater å ta tlf UANSETT kem som ringer. har aldri lyst å prate i den. ringer et nummer eg ikke kjenner får eg panikk. må enten tvinge meg sjøl til å ta den eller så lar eg vær. tar nesten aldri tlf etter klokka ti på kvelden. later som eg sover og sender folk sms dagen etter. og ringer folk anonymt kan de bare glømme å få kontakt med meg.

Trodde ikke det var fler enn meg,det er helt forferdelig[:'(]  og jeg var også en skravlekjerring i tlf før...hva har skjedd med oss?[;)]

Og jo, også hater jeg føtter! Jeg vil ikke se dem, og hvertfall ikke ta på de!! Og jeg synes mine egne er like ille! Æsj...

ORIGINAL: Bitzyh

jeg hater offentlig trafikk.. hellere sykle eller gå[8D]
Jeg kjenner jeg får grøssninger av å i det heletatt tenke på klover og porselensdukker... [&o]
Jeg er redd ballonger! Er så redd de skal sprekke[&o]
Jeg er redd veps
Og så er jeg redd haier i klorbassenget... som om noen fisk kan leve i klorvann[8D][8D]

Så jeg tror vel egentlig jeg har blitt en skikkelig pyse i mine "eldre" dager[8D]

Haha, sånn er jeg og! var flere år jeg ikke turte å bade, vertfall der det er slike sprinkler! innbilte meg att der var haier bak der[8D]
Har og EKSTREM fobi mot oppkast!!![:'(]

Får noia om noken klør seg med kredittkort eller andre ting i plast. Hater skarpe plast kanter! Blir dårlig om eg må spise med plastskjei og skjeia skraper inni munnen.
Har og litt tlf angst, men det har blitt bedre i det siste.
Og så slange fobi. Klarer ikkje å sjå dei på tv ein gang. Gjemmer beina oppe i sofaen da[:)]

Er ekstremt mørkeredd[&o] Tenkt på å få hjelp, men virker så teit. Trodde det skulle bli bedre når jeg ble voksen, men den gang ei... Er også redd for å se overnaturlige ting... særlig i skogen.

ORIGINAL: idaN87

ORIGINAL: Bitzyh

jeg hater offentlig trafikk.. hellere sykle eller gå[8D]
Jeg kjenner jeg får grøssninger av å i det heletatt tenke på klover og porselensdukker... [&o]
Jeg er redd ballonger! Er så redd de skal sprekke[&o]
Jeg er redd veps
Og så er jeg redd haier i klorbassenget... som om noen fisk kan leve i klorvann[8D][8D]

Så jeg tror vel egentlig jeg har blitt en skikkelig pyse i mine "eldre" dager[8D]

Haha, sånn er jeg og! var flere år jeg ikke turte å bade, vertfall der det er slike sprinkler! innbilte meg att der var haier bak der[8D]
Har og EKSTREM fobi mot oppkast!!![:'(]
og når noen skraper nedi tallerken med kniven/gaffelen, eller når noen er borti tennene med det!

tar ikke buss alene! Klarer det bare ikke[&o] Men mye av problemene mine er jo angsten.. Som gjør at jeg ikke tør og gå steder alene, ta buss, gå lange turer.. Ja, slike ting, alene![&o][:(] Åsså takler jeg IKKE insekter! Freaker heeeelt ut av de[:'(][:o]

Jeg har forbi mot lomme lo, andre sitt. Får helt frysninger og brekninger om noen gir meg noe fra dems lomme og det kommer med lommelo[&:][:o]

Så har jeg forbi mot å holde ta på andres smykker, ringer og div. Bare syns det er skikkelig ekkelt

Fobi mot stankelbein, får heilt angst! [:'(]

Telefonskrekk, og ganske redd for å opna døro om da ringer på.

Hadde dessuten fobi mot hjort før, men da er ikkje så gale no lengre, heldigvis. :)

Har angst for Veps og for svart bløtt hår! [:'(]

ikke så veldig snål, men liker ikke mark som kravler rundt... *æsj*

ORIGINAL: Celin Marie

ORIGINAL: Xena87

Trodde ikke det var fler enn meg,det er helt forferdelig[:'(]  og jeg var også en skravlekjerring i tlf før...hva har skjedd med oss?[;)]

Og jo, også hater jeg føtter! Jeg vil ikke se dem, og hvertfall ikke ta på de!! Og jeg synes mine egne er like ille! Æsj...

eg trur det er sms èn som har tatt knekken på oss.[8D] nå sender alle sms viss det er noe.føler bare tlf ringer viss det virkelig ER noe lism. når den ringer lurer eg alltid på: koffor ringe de nå? ka lure de på? *skikkelig stressa* hehe..

ORIGINAL: Labambie

Har angst/ fobi mot ballonger! Har alltid hatt det.. Jeg hater dem! Jeg er livredd for at de skal sprekke, og de er ubehagelige å se og å ta på.. HATER BALLONGER!!!

Eg og!! Versta eg vett!

Back
Topp