SNØ!!!

anita_29

Elsker forumet
det snør på vestlandet i dag!! eller rettere sagt førde!! det er så koselig atte..blir så fint å hvitt ute!! [:D][:D][:D] er ganske rart det været som er ute egentlig.. i går så var den berømte "loke" på besøk, og i dag er det snø [:D][:D]

send litt til Østfold da....

hehe...skal prøve [:D]

Kom en liten snøbyge her og isted , men det går ikke ann å se at det har snødd ute, det var no så lite.

Mulighet for snø her og idag! [:D]

det er hvitt på bakken her, men det blir vel ikke liggenes, tenker jeg.. i og med at det er så mildt ute enda... er jo ikke frost i bakken heller [:D]

Hipp hurra, da blir jeg så glad[:D]

Satt i telefonen med mamma isted, hun boe i førde, ble så misunnelig da hun sa det snødde, men få min senere dalte snøfnuggene her i bergen og... Ble kjempegla jeg![:D][:D][:D]

Håper det ikke kommer her. Vi har ikke fått på vinter dekk enda på noen av bildene.

uff her snør det ikke... blir like deprimert hver dag jeg.. det er jo så pokkers varmt ute... vil ha vinteren hit NÅ!

jeg vil oxo ha snø [:D] snø er jo så gøy [:D]

snødde litt her også, men det var så lite at den er sart borte igjen[:@]

ORIGINAL: Hilde-Anita

Mulighet for snø her og idag! [:D]

Og der begynte det å snø [:)]

Send snø til sørlandet oxo!!! Prata med ei venninne fra Florø idag,og hun fortalte også at det snødde der oppe nå.. Sukk! Så misunnelig![;)]

Kan drømme om det her nede iallfall![:'(]

har snødd på vega idag oxo[:)] men ikke mye da..

loke var den stormen vi hadde på vestlandet i går lindaen. var jo oversvømmelser over alt. en omkom og masse dritt. og i dag får vi snø og vinter.

ORIGINAL: lenemoren

loke var den stormen vi hadde på vestlandet i går lindaen. var jo oversvømmelser over alt. en omkom og masse dritt. og i dag får vi snø og vinter.

Ååååh.. Aha! Da er jeg med.. Jeg følger ikke med på nyhetene jeg.. De er katastrofe for meg.. Griner som bare det! Så jeg er ikke så oppdatert for tiden!

Back
Topp