Smykker

Jaa! Jeg føler meg kjærring med dilldall på kroppen, også når jeg har på klær fra Vero Moda (a) haha

Ja hva mener du med "kjerring"? Kommer vel helt an på hvilke type smykker det er snakk om:p

Jeg går ofte med smykker. Synes det pynter opp antrekket og føler meg ikke "kjærring" i det hele tatt!

Bruker smykker hver dag å det har jeg gjort lenge:p følte meg aldri som "kjerring" når jeg begynte med det.

Hva mener du når du sier kjerring?

Med kjerring så mener jeg at jeg føler meg så mye eldre enn jeg er :p (sier hu på snart 40 :oops: )

Og det er ikke smykkene det er noe i veien med - de er kjempefine og trendy - det er bare det at jeg tar de på meg....men næh, så tar jeg de av meg igjen. Føler meg rett og slett litt mer "damete" om jeg har på smykker...ja, jeg er rar der - synes jo det er fint på andre :):)

Med kjerring så mener jeg at jeg føler meg så mye eldre enn jeg er :p (sier hu på snart 40 :oops: )

Og det er ikke smykkene det er noe i veien med - de er kjempefine og trendy - det er bare det at jeg tar de på meg....men næh, så tar jeg de av meg igjen. Føler meg rett og slett litt mer "damete" om jeg har på smykker...ja, jeg er rar der - synes jo det er fint på andre :):)
Skjønner, jeg er nok litt som deg ja.

Jeg går sjeldent med smykker og annet dill dall selv... og når jeg først tar det på, føler jeg ikke at det ser like fint ut på meg som det det gjør på andre :P

Hehe. :P
Jeg bruker lite smykker og øredobber, så når jeg tar det på meg føler jeg meg fryktelig pynta. :P Kan bare ha på meg én av delene dersom det er til hverdags.

Jeg er veldig glad i å bruke øredobber eller smykker. Og føler på ingen måte meg som kjerring. Føler meg bedre og mer fresh:)

Jeg brukte mye mer smykker før, men aldri nå lenger, føler det samme på en rar måte! Vet ikke hvorfor men:P

Bruker øredobber når jeg pynter meg, aldri noe annet eller ellers. Går ikke med gifteringen heller, orker ikke ha noe på fingrene.

Jeg brukte veldig mye smykker før, gjerne store som matchet antrekket. Jeg fikk plutselig følelsen av å være kjærring og sluttet med det.

Jeg har arvet, fått og investert i gullsmykker med edelstener og diamanter. Klassiske smykker men allikevel så føler jeg meg som rene tat... når jeg bruker ørepynt, kjede og et par ringer :p

Eneste som er innenfor nå for tiden er et enkelt, langt kjede. Litt kjedelig i grunn :(

Back
Topp