smykker til menn ?

Lillezilje

Gift med forumet
Noen som vet hva som er kult for tiden innen smykker for menn?

Har fått utrolig mye både i gaver og opplevelser av nye kjæresten (designervesker, solbriller, smykker, ferie + + + ) .. så føler virkelig det er på tide å gi noe tilbake også. Å overgå gavene hans er umulig.. men er heller ikek det som er poenget, vil bare gi han noe så han vet jeg setter pris på han.

Så du hadde forandret
her virker det som det er mange som bruker med skinreim og sølvsmykker av forskjelige arter
I dag handlet jeg smykke til asistenten til guttungen det ble skinreim med en sølvplatte, de hadde også med forksjeligeformer på disse smykkene noe lignene dette kjøpte vi. Han som fikk det fikk tårer i øynene da han fikk det, vi graverte inn navne hans på baksiden
Lerretsnor i sterlingsølv med anheng i oksidert sterlingsølv

Sambo bruker ikke smykker, så jeg har lite peiling,.. De gangene jeg har kjøpt noe slikt til han har det vært masjetter og slipsnål..

Jeg så noen tøffe armbånd på Thune her for noen dager siden... Sort skinn/lær (?) med noe sølv"kuler" på.. var ganske stilige! :)
Hvis han går mye med skjorte kunne du gitt mansjettknapper... men er jo ikke så mange som er så stive til hverdags.. 
Ellers så digger jeg en klokke fra D&G, noe ala denne

men det kommer jo ann på hva slags type han er da... er jo så mye fint en kan kjøpe:)

Oceania skrev:
Jeg så noen tøffe armbånd på Thune her for noen dager siden... Sort skinn/lær (?) med noe sølv"kuler" på.. var ganske stilige! :)
Hvis han går mye med skjorte kunne du gitt mansjettknapper... men er jo ikke så mange som er så stive til hverdags.. 
Ellers så digger jeg en klokke fra D&G, noe ala denne

men det kommer jo ann på hva slags type han er da... er jo så mye fint en kan kjøpe:)

Er akkurat det som er problemet :P Han er født meg armanigullskje i munnen, og bruker kun boxere kjøpt i paris *himmle med øynene*

Men skal ta meg en tur innom Thune å se.. de har vel kanskje lignende hos andre gullsmeder også ?

Lillezilje skrev:

Er akkurat det som er problemet :P Han er født meg armanigullskje i munnen, og bruker kun boxere kjøpt i paris *himmle med øynene*

Men skal ta meg en tur innom Thune å se.. de har vel kanskje lignende hos andre gullsmeder også ?

Hva med å spesialbestille noe? Du kan designe noe, og så kan en gullsmed finjustere designet, og lage det.
Eller du kan beskrive hvordan han er, så kan gullsmeden komme på et design.

(Hadde jeg hatt verksted nå, skulle jeg selvsagt prøvd å få deg til å bestille av meg :p Men veldig veldig mange gullsmeder tar i mot den typen bestilling)

Police og Alexander har mye kult :o) og bra prise:o)

Miriel skrev:

Lillezilje skrev:

Hva med å spesialbestille noe? Du kan designe noe, og så kan en gullsmed finjustere designet, og lage det.
Eller du kan beskrive hvordan han er, så kan gullsmeden komme på et design.

(Hadde jeg hatt verksted nå, skulle jeg selvsagt prøvd å få deg til å bestille av meg :p Men veldig veldig mange gullsmeder tar i mot den typen bestilling)

Åj.. det hørtes jo litt kult ut da.. hadde jeg bare hatt litt fantasi til å komme på noe de kunne laget for meg.

Back
Topp