smykker til baby?

ToveSa

Forelsket i forumet
Bruker dere smykker til bebisene deres? Hva tror dere om irritasjon og slikt. Fikk mange smykker i dåpsgave og har jo veldig lyst å bruke dem. Men er redd for at det skal irritere gullungen.

Har bare brukt smykker når vi skal pynte oss. Har tenkt alle mulige skumle tanker som kvelning ved at smykket henger seg fast til at smykket sliter og gullungene får det i halsen. Jeg er helt sikkert overhysterisk men jeg følte at denne løsningen ble best for oss.

bruker både armband og smykker. ei veninne av meg har og tatt hol i øyra på babyen sin!!! bruker gull,ikkje uekte!

Frida har armbånd på hele tiden, smykke bruker vi bare når vi skal pynte oss.

jeg fikk fine smykker som bebis og noe av det forlenget mamma og ga meg i 25 års gave var skikkelig fint og koselig.. noe skal jeg gi videre til mitt barn.. men smykker er vell greit til fest ikke til vanlig??

ja vi bruker kun smykke når vi pynter oss til "fest",men amebandet har ho på heile tida..fikk det same dagen som ho vart fødd!!!

Lillejenta mi bruker smykker når ho pynter seg[:)][:)]

Vi brukte et armbånd aleksander fikk i dåpen hver dag! Men nå bruker vi det ikke så ofte fordi han går i barnehagen! Kjedelig hvis det blir ødelagt!

Smykker er kjempe søtt! Er du redd for allergier bør du ikke kjøpe smykker som inneholder nikkel. Kun rent gull og rent sølv.

Jeg har ikke turd og ha på smykker på guttene mine. Redd for kvelning. Christian brukte et smykke nå for han er snart tre, men ikke over natta.
Klem

Back
Topp