smykker + gutter

mammamø!

Forelsket i forumet
smykker og ringer på menn er det ekleste jeg ser [:'(] syntes det er helt forferdelig, tror nesten jeg har forbi mot det..
giftering er det eneste som er greit.

jeg syntes rett og slett smykker skal høre jentene til, hvertfall de smykkene som har slike tynne kjeder.
Jeg syntes heller ikke at gutte eller jente babyer skal kles opp med smykker, for meg er det noe som ikke stemmer da. men syntes det er verst med smykker på gutte babyer, definitivt..

Hva syntes dere jenter? og hva med smykker på guttebabyer?[:D]

Mini her bruker gullarmbånd med navn, synst det er kjempe skjønt.[:D][:D] han har fleire smykker og[:)]
Typen bruker smykke. men ikkje sånn jente smykke det er mannesmykke[:D]

ORIGINAL: Julia89

Jeg syns smykker på både jente - og guttebabyer er fint, men blir noe annet når guttene blir eldre..
Melissa bruker nesten ikke smykker, selv om huun fikk mange i dåpen.. Brukte kun på bursdagen sin [:)]
Hun skal bare dra i det..
Sambo har ett sånn hai-smykke som han kjøpte på akvariet i bergen, det syns jeg er greit, men hadde han gått med sølv eller gull smykke så hadde jeg begynt å lure.. [8D]

Det er vell smak og behag, hehe [:D]

ja sånn med sånn lenke i tynn lær eller skinn eller hva det er?
for det gjør jeg ingenting av, men sølv og gullsmykker er grusomt syntes jeg[:'(] men som du sier, smak og behag[:D]

Synes også det er kvalmt!
På guttebabyer har jeg ingen formening om, men tror ikke jeg noengang kommer til å kjøpe noe sånt til en gutt.

ORIGINAL: Hannemor86

Jeg syns smykker på både jente - og guttebabyer er fint, men blir noe annet når guttene blir eldre..
Melissa bruker nesten ikke smykker, selv om huun fikk mange i dåpen.. Brukte kun på bursdagen sin [:)]
Hun skal bare dra i det..
Sambo har ett sånn hai-smykke som han kjøpte på akvariet i bergen, det syns jeg er greit, men hadde han gått med sølv eller gull smykke så hadde jeg begynt å lure.. [8D]

Det er vell smak og behag, hehe [:D]

ja sånn med sånn lenke i tynn lær eller skinn eller hva det er?
for det gjør jeg ingenting av, men sølv og gullsmykker er grusomt syntes jeg[:'(] men som du sier, smak og behag[:D]

Ja tror det er sånn tynn lær, ser ut som en tråd egentlig, haha [:D]
Det er visst en hai-tann fikk jeg beskjed om nå [8D] Jaja, det er iallefall guttete heldigvis [:D]

[8D]

Jeg klarer ikke fatte og forstå hva som er så jævla kvalmende med et smykke på en babygutt!
Jonas bruker gullsmykke som han fikk til dåpen, fineste jeg ser. Selvsagt, smaken er som baken.
Samme med menn, NOEN passer med det, men absolutt ikke alle.
Noe av det ekleste JEG ser er damer med gull fra topp til tå. Æsj.

ORIGINAL: Tyttebæra

Jeg klarer ikke fatte og forstå hva som er så jævla kvalmende med et smykke på en babygutt!
Jonas bruker gullsmykke som han fikk til dåpen, fineste jeg ser. Selvsagt, smaken er som baken.
Samme med menn, NOEN passer med det, men absolutt ikke alle.
Noe av det ekleste JEG ser er damer med gull fra topp til tå. Æsj.

ja , smaken er som baken[8D]heldigvis... Jeg syntes hvertfall at det er kvalmt, og jeg vet ikke hvorfor jeg syntes, men har alltid gjort det og når jeg var liten syntes jeg det var ekkelt å gå med selv oxo men ikke nå lenger. men det er vel det at jeg syntes at det absolutt ikke passer på gutter og menn generelt...

Gull fra topp til tå på jenter er oxo kvalmt og hvertfall hvis det er tusen ringer på hele hånda[:'(] å fysj....

ORIGINAL: SookieStackhouse

En skjede, flere skjeder :p

Skjede rundt halsen er ekkelt både på gutter og jenter, men et pent kjede gjør meg ingenting

synes det er fint med smykke både på gutter og menn jeg[:)] et maskulint smykke som ikke er så prangende vel og merke[:D] har hatt smykke og armbånd på gutten min flere ganger jeg! når han skal pynte seg sånn som her:

enkel gullplate med fødselsdatoen inngravert[:)]

ORIGINAL: SookieStackhouse

En skjede, flere skjeder :p

Skjede rundt halsen er ekkelt både på gutter og jenter, men et pent kjede gjør meg ingenting

[8D]

Jeg pynter mini med smykker, enten på bilder eller når vi er på tur til syden. Syns han er søt jeg der han sitter i den lille badetrusa si i sanda med smykke rundt hasen[:)]

Jeg synes det er fint på begge kjønn, men som Julia89 sider, så er det greit til en viss alder..
En bekjent av meg har en gutt og en jente(tvillinger) og gutten hennes gikk rundt med hjerte(?!?!?!) smykke til han var 4 5 år gammel, og DET synes IKKE JEG er greit..

Har kjøpt et smykke til mini, som han i utgangspunktet skal ha på seg til 1 års fotograferingen, hvorvidt det blir brukt etter, er ukjent[8D][:D]

Syns det blir vanskelig å uttale meg om menn, for alle er forskjellige. Sambo har på seg ett gullkors og en gullring hver dag. Syns det er helt ok.
Mini har på seg ett gullarmbånd med navnet på, hver dag. Har brukt det siden han var 3 måneder, og jeg syns det er kjempefint. Dessuten er han så vant til å ha det på at han ikke bryr seg. Kjede og sølje (til bunaden) sparer jeg til han skal pynte seg.

Både Jonah og Lukas har smykke og armbånd. Syns det er kjempefint, jeg!

Back
Topp