Smykkene fra DivaX

Gunni

Forumet er livet
Her er smykkene jeg kjøpte av DivaX her inne på BV:

www.divax.no

ORIGINAL: Tusull

Er du fornøyd med de??
Og var de dyre??

Har litt lyst på ett til snuppa mi.. Jeg er liksom ikke "sånn" jålete at det hadde passa meg.. [;)]
Har ett med navnet mitt på på arabisk jeg da.. [:D]

Hun legger ut tilbud på generelt, var der jeg fant det. Jeg betalte 250,- pr stk. Sist hun hadde tilbud kosta de 280,-. Sandra ble grønn av misunnelse, og jeg har sagt hun skal få det med hennes navn. Men siden hun går på svømming og det blir tatt av med jevne mellomrom, så får hun vente litt.

ORIGINAL: Laban og Eilin

de var fine...så de på dåpsbildene dine[:)]

Var der jeg kom på at jeg skulle legge de ut. Litt PR for DivaX.[:D]

Har sånn med Eilin og hjerte jeg[:)]

Var det gullsmeden laget for meg også, men jeg synes det ble litt mye, siden jeg skulle bruke begge smykkene sammen. Ville ha det helt enkelt. Men det er nydelige nesten alle smykkene hun har... Lyst på flere, men jeg har bare en hals...[8|][:D]

Jeg har sånn Hannah med hjerter, kjøpte det også fra hun her på bv.[:)]

ORIGINAL: Gunni

Var det gullsmeden laget for meg også, men jeg synes det ble litt mye, siden jeg skulle bruke begge smykkene sammen. Ville ha det helt enkelt. Men det er nydelige nesten alle smykkene hun har... Lyst på flere, men jeg har bare en hals...[8|][:D]
[8|].....har du bare en hals[8|]..........

Jepp, flere haker, men bare en hals... har du fått flere enn oss andre?

[8|].....har du bare en hals[8|]..........

Jepp, flere haker, men bare en hals... har du fått flere enn oss andre?

jaaa...jeg har fire jeg

Jøss, det må jeg si... Noen er bedre utstyrt enn andre gitt...[:D][:D][:D]

Back
Topp