Smyger meg inn hit

StoreBlomst

Blir kjent med forumet
Jeg har da etter 10 positive tester innsett at jeg mest sannsynlig er gravid. Har ikm i morgen så vi får håpe tr ikke kommer. Er nå ca 4 uker på vei og har da termin i løpet av siste halvdelen av mars. Ikke helt sikker på datoen enda, men skal på tidlig ul i uke 10 så da får jeg nok vite dato og får sett om det faktisk er en liten en inni der. Så nå er det bare å krysse fingrene å håpe på at spiren sitter godt fast. Har foreløpig ingen symptomer og det synes jeg er litt skummelt.... Sikkert derfor jeg ikke helt stoler på testene, men kjenner nå at det begynner å synke litt inn...

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer :)
Jeg har heller ikke noen symptomer, men er glad for det :) nyt det, selv om du ikke klarer å stole helt på det :)

*jente april 2009*
*gutt juli 2012*
*lille spire mars 2015*
 
Gratulerer :) Jeg har heller lite symptomer, men er like gravid for det :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Takk :) Hadde litt flere symptomer forje gang ;-)

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer :) Jeg har heller ikke mye symptomer.. Kommer og går på en måte. Nyt det så lenge det varer :) ;)
 
Her er det eneste symptom at jeg ikke har fått mensen-kvisa mi ennå, og jo, høy temp og manglende tr.. Intet annet. Jeg har også litt vanskelig for å tro det, men plagene kommer nok å slår oss når vi minst venter det ;) Nyt det, og gratulerer :D
 
Gratulerer! :)

Da jeg var fire uker hadde jeg heller ikke symptomer. Ømme pupper kom da jeg var c. 5 uker på vei tror jeg, samme med småkvalme som kommer og går. Ellers ingen symptomer. Er 6+4. :)
 
Gratulerer! Er rundt 4 uker jeg også, men iiiingen symptomer enda, HELDIGVIS!
Sist gang mener jeg at kvalmen og puppevondt kom ca i uke 8ish.. veldig usikker, da det er 6 år siden :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer så masse! :D

Jeg har symptomer, men ikke av det kreftige slaget. Vi er alle forskjellige, så ikke noe å være redd for ;)
 
Her er det eneste symptom at jeg ikke har fått mensen-kvisa mi ennå, og jo, høy temp og manglende tr.. Intet annet. Jeg har også litt vanskelig for å tro det, men plagene kommer nok å slår oss når vi minst venter det ;) Nyt det, og gratulerer :D

Der har vi et symptom.... pleier alltid å få litt kviser rett før mensen men de ha jeg ikke sett og de er heller ikke savnet ;-)

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer :) ikke så mye symptomer her heller! De kommer nok etterhvert :):)
 
Back
Topp