mammas gullgutt
Forelsket i forumet
nå har jeg vært i trommelen å tatt bilder av hode og bihuler. å disse bihulene tar snart pipen av meg. er så vondt at fyttikatta. så legen henviste meg til ørenesehalsspesialist for å få staka opp som han sa. det skulle skje rimlig fort siden jeg ikke blir kvitt tettheten i nesa og trykket i panna. 3bihulebetennelsen på 2mnd.
joda fikk brev å det var i slutten av september fyttikatta det er lenge å vente det orker jeg ikke altså men snakk om helsevesnet på sitt beste huff får pure på legen min.
har hodepine hver dag og potte tett i nesa ingen nesepray fungerer. tar ikke smertestillende er imot slikt til meg selv dum jeg.
sorry jenter men måtte få det ut altså.
så venter på svar på mr.
klemz
joda fikk brev å det var i slutten av september fyttikatta det er lenge å vente det orker jeg ikke altså men snakk om helsevesnet på sitt beste huff får pure på legen min.
har hodepine hver dag og potte tett i nesa ingen nesepray fungerer. tar ikke smertestillende er imot slikt til meg selv dum jeg.
sorry jenter men måtte få det ut altså.
så venter på svar på mr.
klemz
huff da stakkars deg.....håper det ordner seg .....skjønner at du ikke har det noe greit da,,,,,