smulefortvila

mammas gullgutt

Forelsket i forumet
nå har jeg vært i trommelen å tatt bilder av hode og bihuler. å disse bihulene tar snart pipen av meg. er så vondt at fyttikatta.  så legen henviste meg til ørenesehalsspesialist for å få staka opp som han sa. det skulle skje rimlig fort siden jeg ikke blir kvitt tettheten i nesa og trykket i panna. 3bihulebetennelsen på 2mnd.
joda fikk brev å det var i slutten av september fyttikatta det er lenge å vente det orker jeg ikke altså men snakk om helsevesnet på sitt beste huff får pure på legen min.
har hodepine hver dag og potte tett i nesa ingen nesepray fungerer. tar ikke smertestillende er imot slikt til meg selv dum jeg.
sorry jenter men måtte få det ut altså.
så venter på svar på mr.
klemz

huff da stakkars deg.....håper det ordner seg .....skjønner at du ikke har det noe greit da,,,,,

uff, vet akkurat hvordan du har det!!
Får håpe det går greit fram til september da, og at alt ordner seg da [:)]

Hei du

Har ikke sett tråden din før nå, men har en kjempegodt tips til deg. Om det vil løse opp i bilhulebetennelsen din nå vet jeg ikke men det forebygger mot tette bihuler

De dem sier er jo att medisin og sprayer er kjemisk "rensing" av nesen. Selv er jeg plaget med myye hodepine osv pga bihuler, særlig rundt øynene og nesebenet. Har nå begynt rense nesen selv med saltvann. Kjøper deg ett "nesehorn"  på apoktektet. Så koker du opp 1 liter vann med en ss salt ( ikke seltin, men vanlig salt). Så spyler du nesa med lunket saltvann. DU på måte heller inn i ene neseboret og ut det andre, litt ubehagelig men da løsner "tinga" inni neseveggen..

Håper dette kan hjelpe deg..

SÅ forresten de omtalte hornet på Oprah Winfrey show, doxtor OZ, Mente dette var fint gjøre for alle allergikere og bihule problemer

Klem

kanskje jeg skal prøve tipset ditt, FirstTime!!
Høres direkte ubehagelig ut, men verdt et forsøk [:)]

takk ejnetr. er en bekymra jente jeg så tror det e rnoe alvorlig hele tiden. har ikke fått svar på mr siden det e rferie. så er så nervøs hele dagen. tror det er noe galt med meg hele tiden. følger så med på kroppen selv om alle sier det ikke er noe falig. legen sendte meg i trommelen bare for å berolige meg så han tror vel at det ikke er noe galt.
men e rjo bedre ed hode så det ordner seg vel snart.
takk huff nå klaget jeg

Back
Topp