MammanTeOlai
Forumet er livet
Hvordan går det med deg?
Klem!
Klem!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: fjerdemam
Høres bra ut, vi har alerede begynt å krangle om hvor vi skal være og med hvem[:@][:@]begynner å bli lei det der, når skal de voksene forstå att det er ok om ungene har det greit, om vi ikke skal krangle om hvor vi var i fjor ,i år og neste år...grrr
så jeg er ikke i jule modus, men har bestemt meg for å begynne å bake i god tid med ungene[:D]
ORIGINAL: stibli
Skjønningen vår
Håper det bare går oppover for dere nå! Men du, ikke slit deg helt ut da [:)]
Håper vi får tatt den lunsj'en snart, selvom det ikke ser lyst ut med vaktene mine fremover (bortsett fra fredag?!). Vi får ta det igjen når det har roet seg litt på din front. Du finner meg der oppe til og med 18.nov, så goood tid [:D]
ORIGINAL: *Smula*
ORIGINAL: stibli
Skjønningen vår
Håper det bare går oppover for dere nå! Men du, ikke slit deg helt ut da [:)]
Håper vi får tatt den lunsj'en snart, selvom det ikke ser lyst ut med vaktene mine fremover (bortsett fra fredag?!). Vi får ta det igjen når det har roet seg litt på din front. Du finner meg der oppe til og med 18.nov, så goood tid [:D]
Lunsj ja!
Etter neste tirsdag er jeg nok klar for noe lunsjing! Har ikke tid før da[&o][&o][&o][&o]