*Smula*

åååh - så gode dere er!
*klemme på*
Søtingene mine![:)]

Vel, det går litt opp og ned egentlig.. Ene øyeblikket føler meg meg helt fin - setter igang med noe, og plutselig så blir jeg tung og trist i hjertet og føler jeg puster sorg[:(][:(][:(] Igår sto jeg på kjøkkenet og tenkte: "åh, jeg må huske å ringe mor å få tak i oppskriften på de gode julekakene hennes i år!".. Men det går jo ikke.. Kommer aldri til å høre henne i tlf når hun sier: "heihei, de e bærre mæ!"[:(] Fant smser på mobilen fra henne og - der hun skriver: "alle prøvene er fine, idag var det bare gode nyheter. Ser bra ut dette"[:(]

Skolearbeidet tar sin tid, har vært mye borte nå - sliter med å komme i havn med alt jeg skal gjøre de neste ukene nå. Men det går nok bra! Skal holde foredrag på onsdag, har stor oppgaveinnlevering neste tirsdag og eksamen tirsdag etterpå. IIIIkkkkk!!
Men er godt å ha noe å gjøre på!

Idag har det vært håndtverkere her og revet gulvet på kjøkkenet! Hadde vannlekasje på kjøkkenet for noen uker siden, etter at Bergen kommune rotet med rørene og vi fikk overtrykk og noe greier *har ikke helt peiling* Veldig festlig.. er jo bare noen måneder siden vi fikk vann fra naboen over ned på bad og soverom til småen - og nå er vi altså igang med runde nr 2[:'(][:'(][:'(] Jaja..

Ellers er jeg i super-jule-modus om dagen!!
Ergrer meg STORT over at butikkene er så treige i år, HAHAHAHAHAHA!
Pleier alltid å kikke inn på butikkene og tenke: "herreguuuuud.. ALLEREDE??"
Men nå tar jeg meg i å tenke: fy, så tragisk at ikke butikkene svømmer i julekos! Hva skjer?? *fnis*
Er vel bare noen få uker før det kommer, og jeg GLEDER meg!!! Åh, denne julen skal bli fantastisk[:D][:D]

Skjønningen vår

Håper det bare går oppover for dere nå! Men du, ikke slit deg helt ut da [:)]

Håper vi får tatt den lunsj'en snart, selvom det ikke ser lyst ut med vaktene mine fremover (bortsett fra fredag?!). Vi får ta det igjen når det har roet seg litt på din front. Du finner meg der oppe til og med 18.nov, så goood tid [:D]

Huff, stakkars... Sorgen kommer vel alltid til å være der på et eller annet plan, men veldig godt å høre at du har så mange fine minner. Da har du noe godt å tenke på selv om det er trist at hun er borte.

Jula ja! Jeg gleder meg kjempemye! Blir så gøy å se Olai åpne gavene sine. [:)] Jeg syns også butikkene er treige i år. Har sett etter julepapir i flere uker allerede jeg, har jo kjøpt noen julegaver faktisk! [;)] Fant noe papir på Europris da. Ellers så gleder jeg meg til å pynte til jul, med stjerne i vinduet, engler og diverse rundt omkring.

Håper det blir orden på kjøkkenet og at du blir ferdig med skolearbeidet. Kommer nok til å gjøre det knallbra som vanlig. [:)]

Takk, søte MammanTeOlai!
Kommer nok i havn skal du se[:D][:D]

ORIGINAL: fjerdemam

Høres bra ut, vi har alerede begynt å krangle om hvor vi skal være og med hvem[:@][:@]begynner å bli lei det der, når skal de voksene forstå att det er ok om ungene har det greit, om vi ikke skal krangle om hvor vi var i fjor ,i år og neste år...grrr
så jeg er ikke i jule modus, men har bestemt meg for å begynne å bake i god tid med ungene[:D]

Ja, er alltid diskusjoner om HVOR man skal være.. Er et styr.
Vi er annenhver jul her i Bergen og i Kr.sand. funker veldig greit. Gøy for Niklas å få være sammen med begge familiene i julen, og at han får være sammen med søskenbarna sine her i Bergen. Eneste driten er at T sier at svigers ikke har nisse????? WTF??? Hva skal vi si til Niklas da?? Du har bare vært snill annenhvert år, så nissen kommer bare med pakke annenhvert år?
Uff... Må snakke litt med svigerfamilien om det der..

ORIGINAL: stibli

Skjønningen vår

Håper vi får tatt den lunsj'en snart, selvom det ikke ser lyst ut med vaktene mine fremover (bortsett fra fredag?!). Vi får ta det igjen når det har roet seg litt på din front. Du finner meg der oppe til og med 18.nov, så goood tid [:D]

Lunsj ja!
Etter neste tirsdag er jeg nok klar for noe lunsjing! Har ikke tid før da[&o][&o][&o][&o]

ORIGINAL: *Smula*

ORIGINAL: stibli

Skjønningen vår

Lunsj ja!
Etter neste tirsdag er jeg nok klar for noe lunsjing! Har ikke tid før da[&o][&o][&o][&o]

No problemo! Det blir nok ikke før uken etter der igjen. Neste uke er det kun kvelds- og nattevakter på meg, woho! [X(]

Back
Topp