Sms til venner og familie etter fødselen

Våre er født på ettermiddagen, så da har vi ringt  besteforledre og oldeforeldre, og sendt sms til søsken og venner

Vi sendte melding med bilde samtidig som vi skrev litt om snuppa og oss. Hun kom 02.47 på natta så her ble det melding til både fam og venner. Dagen etter så snakket vi med stolte besteforeldre og onkler og tanter og gode venner[:)]

Sambo har tatt bilde med mobilen under begge fødslene og sendt MMS av lillenurket til venner og familie

Å så har vi oppdatert med mål og slik senere... Vet faktisk ikke om han har hadd tekst under bildene[8D]

Mamma var med på fødestuen så hun passet på at familie fikk greie på det.
Jeg tror sambo ringte til sin mor som sa det videre til hans familie også sende jeg melding til mine venner når jeg var komt til hektene.
Tror jeg skrev noe som "nå har gutten vår kommet. Han var 4286 gr tung og 52 cm lang. Alt bra med mor og barn"

lillemann ble født 03.07 og ringte mamma og pappa i 6 tiden (sambor ringte svigerfar). Sendte melding med bilde, med en tekst "Hei! Jeg heter --- og kom til verden kl 0307 mål og sånn valige greier.. ble sendt i 8 tiden på morningen[:)]

Vi ringte foreldrene våre, og sendte sms rundt ellers...jeg til noen og sambo til noen. Jeg skrev vel noe sånn vanlig; Nå er Leon kommet til oss...hvor stor han var etc. Sambo derimot sendte noe i denne duren: Gutten vår er her, en liten grønnhåret jævel[:o][8D] også måla hans og at han var stolt og sånn da...men må si jeg fikk litt bakoversveis når jeg så hva han hadde skrevet etter at han hadde sendt ut meldinga[:-] (han hadde gusjegrønn hanekam når han kom ut pga det misfarga fostervannet se;)

ORIGINAL: Grete71

Vi sendte sms fordi vi regnet med at ikke alle var oppe kl.0652 om morgenen... [8D] Og vi reiste inn seint på kvelden, så var ikke så mange som visste at noe var på gang!

Tror vi skrev; "nå er Vetle kommet, og så de vitale målene."

Nydelig navn gutten din har [:D]

Sendte ikke melding til noen, hun som skulle være kattepasser visste jo at det skjedde,
så da gikk jungeltelegrafen i løpende fart [:D] Fikk gratulasjonsmeldinger før jeg rakk sende
noe selv, egentlig helt greit det [:)]

Back
Topp