Sms til venner og familie etter fødselen

Shoegal

Andre møte med forumet
Hei hei[:)]

Jeg lurte om noen hadde lyst til å dele det de skrev/ har tenkt å skrive i sms`n som familie og venner får etter fødselen jeg? [;)]
Har så lyst til å lage en med en ny vri, men det er jammen ikke enkelt [;)]

Ønkser deg en fin helg, hvem enn du er [:)]

Sendte ikke sms til familien, de ble ringt [;)]
Men til venner sendte jeg/vi bare noe som "Endelig er han kommet", med vitale mål og status mor og barn..

ORIGINAL: Imogene

Men til venner sendte jeg/vi bare noe som "Endelig er han kommet", med vitale mål og status mor og barn..

[;)][:D]

Vi sendte sms fordi vi regnet med at ikke alle var oppe kl.0652 om morgenen... [8D] Og vi reiste inn seint på kvelden, så var ikke så mange som visste at noe var på gang!

Tror vi skrev; "nå er Vetle kommet, og så de vitale målene."

Jeg aner faktisk ikke,var bf som gjorde det...men han skrev nok noe sånt som at nå er han endelig ute eller noe sånt..

Til mine lillesøstrer ringte jeg (klokka 7 om morningen mens de sov selvfølgelig) og gratulerte dem med tantestatus!:) Minste søstra mi på 15 sa bare "mhm... men tror jeg må sove litt til jeg...", men ringte meg opp igjen i 12 tiden når hun skjønte at jeg faktisk hadde ringt!!![:D]

Ringte til min mormor og brukte nesten en time på det fordi hun bare la på.. Trodde at det var vekkerklokka som ringte![8D] Hun ble veldig overrasket siden han kom 5 uker før termin![:)]

Så sendte jeg melding til en annen veninne som egentlig hadde termin før meg.. Eneste jeg skrev var: "Er du fortsatt gravid du? Hahah, herregud så treig du er...:P Ligger her med min på magen jeg![:)]" [8D]

Til resten skrev jeg noe sånt som at "Nå har en pitteliten "navnet hans" kommet til verden!" + vitale mål... Sendte ikke til så mange egentlig, jungeltelegrafen gjorde visst jobben sin!:)

Hei
Nå har han endelig kommet ut.Verdens vakkreste er han!3380 og 53 cm lang.Hanekan har han også![:D]

Ellers tok vel samboer av seg å ringe til de fleste[;)]

Aner egentlig ikke hva som ble skrevet.. Var samboeren som skrev og sendte rundt.. Men veit at han sendte med bilde og:P

sendte vel en mms/ sms til alle, hun er født kl 0139, så like greit å informere alle samtidig... Ringte ingen midt på natten[8D] 

Skrev vel bare noe så enkelt som.. nå er xxx kommet, mål på henne og når hun ble født. Og alt bra med oss..

Laget en MMS med bilde av gutten vår, og skrev:
Hei! Jeg heter Ole Leander og jeg kom til verden i natt kl. 0123.
Jeg veier 4550 gram og er 54 cm lang.
Og mamma og pappa er de stolteste foreldrene i verden.
De sier at jeg er verdens fineste guttebaby!
Stor klem fra Ole Leander[:D]

Nye vrier er vel ikke enkelt å komme på.
verdens skjønneste prins/prinsesse
xxxxxx kom til verden
her er jeg. Jeg heter xxxxxx
osv.

Vi skrev sms til besteforeldre når vi var på vei til føden. Og sendte vel mms ganske så fort etterpå, og da også til noen flere. Jeg orket ikke å sende til alle med en gang, så det ble gjort litt seinere.
Var litt morro å sende mms til besteforeldrene med en gang, da dem fikk den meldinga bare 45min etter vi sendte den første. Var noen som fikk sjokk ja over å se bilde så fort.

ORIGINAL: Aline

"Da var prinsen kommet til verden. Om enn litt ufrivillig. [:)] Det han mangler i lengde og vekt tar han igjen på å være verdens vakreste.." etterfulgt av vitale mål.

(han var prematur og dysmatur.)

hva er dysmatur ?   [:)]

her va det sambo som skrev dei første meldingane, til mamma skriev han at nå er jenta komt, litt mål og klokke og at mor og barn har det bra, det har pappen og!
hehe, synest det va så koselig når han skreiv om seg sjølv og[:D] for far blir jo fort glemt av og til

Hm, jeg får tårer i øynene bare av å lese om alle babyene som er kommer til verden,jeg... [;)]

Jeg tok ks med begge, så det var min kjære som sendte mms med bilde og mål til alle sammen. [:D]

ORIGINAL: Imogene

vi ringte familien. sendt sms til venner. sendt med bilde og mål=)

Jeg sendte sms-er og ringte før vi kjørte avgårde til sykehuset, og da fødselen var over så sendte jeg sms-er der jeg skrev at han nå var ute, og hadde med når det skjedde og vitale mål. Hadde ikke behov for å gjøre noe mer ut av det enn det. [:-]

nå lærte jeg plutselig at lille tulla vår var både prematur og dysmatur. aldri hørt om dysmatur, bare sagt liten for svangerskapsuker!
vi skrev vel en helt vanlig, "kjedelig" melding om vitale mål og at hun var kommet og at ting sto ganske ok til:)

Skrev bare til de nærmeste vennene, og ringte foreldrene...Skrev noe som at no har prinsessen kommet og vitale mål, alt bra med hele familien.

men så satt eg på 2 babyforum og facebook 2 timer etter fødsel da[8D]

vi sente sms til de kommende besteforeldrene kl 5 på natten når vi hadde kommet på føden og lå til registrering - og tror de ikke alle ringte...så når kl ble 7.25 og gutten var ute ventet de alle spente, så ringte de nærmeste og sendte bare en enkel mms med bilde og vitale mål når han var ute....

Back
Topp