SMS-tabber *insp* ...

~Maja~

Elsker forumet
Hva er det verste du har sendt feil?

Altså; du skriver en melding, tar et bilde, eller noe. Også sender du det - men til feil person!
Hva er det verste du har gjort??

Hadde noe "kjede sms" greier på mobilen som jeg skulle sende til en som digger sånt (inneholdt selvfølgelig noe sex greier)... Å jeg klarte sende den til bestemor[&:][&:] Aldri hørt noe at hun fikk den, men uansett veldig flaut[X(]
Heldigvis mange år siden nå og har lært, sjekker nr ganske mange ganger før jeg sender mld[:D]

ORIGINAL: Natural Beauty

Haha..nice! Håper det er flere..da føler jeg meg ikke SÅ dum[8D]

Bra du tar det sånn[:)]

Synes din var ganske genial jeg.. hehe...

Vi er nok fler som har sendt litt feil...
(men tror endel har lagt seg nå??)

Sendte temmelig sex-melding til pappa, som selvfølgelig skulle til samboeren min. FLAUT!
Så var jeg ute med to venniner, og jeg var temmelig irritert og lei av hu ene. Skulle sende ei stygg melding om hun til bestevennina mi og klarte selvfølgelig og sende den slemme meldinga til vennina det handla om som satt i passasjersetet. Mens jeg satt baki i en liten stund uten å skjønne hva jeg har gjort før de hadde kjørt meg hjem og vennina mi konfronterte meg tilbake på sms. HOHO.

det e så flaut at eg ikkje vil at någen sga vida det.

Jeg kan jo skrive en liten en selv her...

Jeg drev å sendte meldinger med mannen min (da vi bare vær kjærester) og en venninne samtidig. Hu venninna mi var sånn som mente man skulle vente til ekteskapet med sex og var derfor veldig på meg med tanke på typen min og meg. Men så ikk hun seg type selv... og hun holdt ikke helt i skinnet - for å si det sånn. Dette drev vi da altså å utvekslet meldinger om. Og jeg skrev da en melding om at jeg hadde da i det minste sex med han jeg skulle gifte meg med. Men problemet var da bare at jeg sendte denne til kjæresten min i stedet... -og vi hadde ikke snakket om sånt da!.. (han kan ikke ha vært mer en 18 den gangen tror jeg...) Ble litt forklaring i etterkant da ja....[8D]

ORIGINAL: komli87

det e så flaut at eg ikkje vil at någen sga vida det.

Sååå ille???

Ikke et lite hint engang?

Du kan jo alltids fjerne innlegget etterpå[;)]

ORIGINAL: Natural Beauty

ORIGINAL: ~Maja~

Jeg kan jo skrive en liten en selv her...

Jeg drev å sendte meldinger med mannen min (da vi bare vær kjærester) og en venninne samtidig. Hu venninna mi var sånn som mente man skulle vente til ekteskapet med sex og var derfor veldig på meg med tanke på typen min og meg. Men så ikk hun seg type selv... og hun holdt ikke helt i skinnet - for å si det sånn. Dette drev vi da altså å utvekslet meldinger om. Og jeg skrev da en melding om at jeg hadde da i det minste sex med han jeg skulle gifte meg med. Men problemet var da bare at jeg sendte denne til kjæresten min i stedet... -og vi hadde ikke snakket om sånt da!.. (han kan ikke ha vært mer en 18 den gangen tror jeg...) Ble litt forklaring i etterkant da ja....[8D]

Haha..giftet du deg med han da?

Jepp! [:)]

Har vært gift i litt over 5 år nå,
og sammen i nesten 10 år...

Så det gikk jo bra heldigvis...

ORIGINAL: Miss Hormontroll

Sendte temmelig sex-melding til pappa, som selvfølgelig skulle til samboeren min. FLAUT!
Så var jeg ute med to venniner, og jeg var temmelig irritert og lei av hu ene. Skulle sende ei stygg melding om hun til bestevennina mi og klarte selvfølgelig og sende den slemme meldinga til vennina det handla om som satt i passasjersetet. Mens jeg satt baki i en liten stund uten å skjønne hva jeg har gjort før de hadde kjørt meg hjem og vennina mi konfronterte meg tilbake på sms. HOHO.

Hehe... pinlig...

Ikke akkurat sms, men mobilrelatert... Min daværende og jeg holdt ganske greit på, vi var ikke stille i hvertfall.. Etter at vi var ferdige så jeg at mobilen hadde liggi i senga uten tastlås og under bumpinga hadde den ringt opp både farmor og en ex ........ [8D][8D]

Mzdomino må komme inn å fortelle sin, det er det morsomte jeg har lest!! [:D][:D][:D]

Min er ikke så grov.
Jeg var vel 17 år og sammen med min eks. Var bekymret da jeg ikke hadde fått mensen og skulle sende melding til venninna mi om det. Forklarte i det vide og det brede at mensen ikke hadde dukket opp og at jeg trodde jeg kanskje var gravid. Og den sendte jeg til pappa... [X(][X(][X(][X(]

ORIGINAL: Labambie

Mzdomino må komme inn å fortelle sin, det er det morsomte jeg har lest!! [:D][:D][:D]

Min er ikke så grov.
Jeg var vel 17 år og sammen med min eks. Var bekymret da jeg ikke hadde fått mensen og skulle sende melding til venninna mi om det. Forklarte i det vide og det brede at mensen ikke hadde dukket opp og at jeg trodde jeg kanskje var gravid. Og den sendte jeg til pappa... [X(][X(][X(][X(]

HAHAHHA[:D][:D]

ORIGINAL: Labambie

Min er ikke så grov.

Au da...[&:]

sendte en mld, som skulle til min mann, til pappan min istedet

"Elsker deg, du sitter vel bare å ser på porr"[:D]

Fikk tilbake " glad i deg og" [:D]

ORIGINAL: *~Trine~*

sendte en mld, som skulle til min mann, til pappan min istedet

"Elsker deg, du sitter vel bare å ser på porr"[:D]

Fikk tilbake " glad i deg og" [:D]
[:D][:D][:D][:D]

Var ute med jobben en fredag her i høst. Lørdagen skulle jeg i øl-teltet (var øl-festival).
Å så skulle hun ene fra jobb ut. Så skriver jeg "nå sitter jeg i øl-teltet og reparerer" og sender den til Mor (bestemor) i stede for henne (hun begynner på M).

Bestemor er en "ordentlig" dame som ikke er så glad i festing og slik[8D]

Ikke flauser sånn som jeg kommer på, men mer noe uforklarlig...
Jeg skulle sende melding til kjæresten min (min nåværende samboer) at han kunne komme og hente meg kl 07 dagen etter. Også sendte jeg en annen melding om noe annet...

Så fikk jeg melding tilbake av en gammel kollega som jeg ikke lenger hadde nr til, men han heter faktisk det samme som samboeren min!! Han skrev sånn tøysemelding om at nå var han lei av å få meldinger av meg[:D][&:]

Hvordan i alle dager skjer det!?!?
Også av alle telefonnumre i hele Norge så skulle det være en kollega av meg som bor i samme by OG som heter det samme som kjæresten min!!

ikke akkurat noen krise, men litt flaut var det jo...

lillegutt pleide å få trykke på mobilen min tiiiidlig på morningen (alt for noen minutter lengere søvn vet dere). hadde aldri trodd han skulle få av tastelåsen, men det gjor han da og klarte å sende bilde av seg selv til advokaten vår OG til han som eide huset før oss..begge står øverst på tlf lista[&:] med maaaaaaaaaaaaasser av kryptisk tekst[:-] lillegutt har tidligere sendt en del blanke mld til de samme personene..

(han der advokaten er ikke akkurat stygg for å si det slik og troooooo hvis lillegutt hadde sendt ett annet bilde, hadde daua...!!!!)

så nå får han ikke låne mobilen min i det hele tatt[8D]

ORIGINAL: Miss Hormontroll

Da er vi to[8D] uff.. men jeg skulle sende til sambo at venninda mi beyngte å hinte om penger for parkering IGJEN, som hun alltid gjorde..
"Hva mener du med det du skriver?" svarer hun høyt i bilden..

Rororo.. Nei det ble litt klein stemning denne dagen..

Jo, eksmannen og en kompis var ute en tur, konen til han kompisen var alltid sur og likte ikke sånt! Så traff jeg hun, og hun var kjempe sint... Så Skrev jeg en sms: "Traff ::: på butikken, hun var kjempe sur, typisk hun å ikke unne :::: noe gøy en sjelden gang" Sku sende den til min eks, men sendte den til hun [X(] Litt flaut ja

Back
Topp