Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Natural Beauty
ORIGINAL: ~Maja~
Jeg kan jo skrive en liten en selv her...
Jeg drev å sendte meldinger med mannen min (da vi bare vær kjærester) og en venninne samtidig. Hu venninna mi var sånn som mente man skulle vente til ekteskapet med sex og var derfor veldig på meg med tanke på typen min og meg. Men så ikk hun seg type selv... og hun holdt ikke helt i skinnet - for å si det sånn. Dette drev vi da altså å utvekslet meldinger om. Og jeg skrev da en melding om at jeg hadde da i det minste sex med han jeg skulle gifte meg med. Men problemet var da bare at jeg sendte denne til kjæresten min i stedet... -og vi hadde ikke snakket om sånt da!.. (han kan ikke ha vært mer en 18 den gangen tror jeg...) Ble litt forklaring i etterkant da ja....[8D]
Haha..giftet du deg med han da?
ORIGINAL: Miss Hormontroll
Sendte temmelig sex-melding til pappa, som selvfølgelig skulle til samboeren min. FLAUT!
Så var jeg ute med to venniner, og jeg var temmelig irritert og lei av hu ene. Skulle sende ei stygg melding om hun til bestevennina mi og klarte selvfølgelig og sende den slemme meldinga til vennina det handla om som satt i passasjersetet. Mens jeg satt baki i en liten stund uten å skjønne hva jeg har gjort før de hadde kjørt meg hjem og vennina mi konfronterte meg tilbake på sms. HOHO.
ORIGINAL: Labambie
Mzdomino må komme inn å fortelle sin, det er det morsomte jeg har lest!! [:D][:D][:D]
Min er ikke så grov.
Jeg var vel 17 år og sammen med min eks. Var bekymret da jeg ikke hadde fått mensen og skulle sende melding til venninna mi om det. Forklarte i det vide og det brede at mensen ikke hadde dukket opp og at jeg trodde jeg kanskje var gravid. Og den sendte jeg til pappa... [X(][X(][X(][X(]
ORIGINAL: Labambie
Mzdomino må komme inn å fortelle sin, det er det morsomte jeg har lest!! [:D][:D][:D]
Min er ikke så grov.
Jeg var vel 17 år og sammen med min eks. Var bekymret da jeg ikke hadde fått mensen og skulle sende melding til venninna mi om det. Forklarte i det vide og det brede at mensen ikke hadde dukket opp og at jeg trodde jeg kanskje var gravid. Og den sendte jeg til pappa... [X(][X(][X(][X(]
ORIGINAL: *~Trine~*[:D][:D][:D][:D]
sendte en mld, som skulle til min mann, til pappan min istedet
"Elsker deg, du sitter vel bare å ser på porr"[:D]
Fikk tilbake " glad i deg og" [:D]
ORIGINAL: Miss Hormontroll
Sendte temmelig sex-melding til pappa, som selvfølgelig skulle til samboeren min. FLAUT!
Så var jeg ute med to venniner, og jeg var temmelig irritert og lei av hu ene. Skulle sende ei stygg melding om hun til bestevennina mi og klarte selvfølgelig og sende den slemme meldinga til vennina det handla om som satt i passasjersetet. Mens jeg satt baki i en liten stund uten å skjønne hva jeg har gjort før de hadde kjørt meg hjem og vennina mi konfronterte meg tilbake på sms. HOHO.