Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man tager hva man haverNoen som har en oppskrift på en supergod smoothie jeg kan lage hjemme? Har blendermen aldri laget det før
![]()

Jeg har liksom ingenting, men tenkte handle idag så må vite hvaMan tager hva man haver![]()
Denne hørtes fantastisk god ut! Rå kakao? Funker bakekakao eller hvor får jeg tak i rå kakao? Merke?Når jeg får overmodne bananer, så deler jeg de i biter og fryser. Da har jeg alltid bananer klar når jeg får lyst på sjokoladebanan smoothie!
2-3 frosne bananer
2-3 store ss rå kakao (kan bruke vanlig kakao)
1 ts vanilje ekstrakt eller et godt dryss med vanlijepulver
Melk etter ønske. Jeg bruker nøttemelk eller kokosmelk.
1-2 ss lønnesirup ( ikke nødvendig)
2 store ss hampprotein ( Bruker du kumelk, er det ikke nødvendig)
1ts linfrø olje
Ha alt i blender, og ha i veske så det dekker. Mulig du trenger å tilsette mer underveis. Konsistensen skal være såpass tykk at du kan spise den med skje.
Av og til hiver jeg oppi peanøtt smør eller mandelsmør, litt kanel eller en avokado for å mette mer.
Dette er nok til to personer(Men jeg klarer fint å spise alt selv også...
)
Denne hørtes fantastisk god ut! Rå kakao? Funker bakekakao eller hvor får jeg tak i rå kakao? Merke?
Vaniljekestrakt? Jeg har ekte bourbon vanilje fre helios. Funker den?
Hampprotein aner jeg ikke hva ermen må helst bruke laktosefri melk om jeg skal bruke kumelk. Kunne tenkt meg å bruke naturell youghurt? Eller er melk best?

Skal innom helsekost en dag daRå kakao kan du kjøpe på helsekosten. Hvis jeg ikke har rå kakao har jeg brukt bake kakao, men det er en helt annen smak med rå kakao. Supernature eller Navitas Natural er gode merker. Jeg pleier å kjøpe fra iHerb eller gojii king.
Helios sitt vanilje pulver bruker jeg også
Prøv kokosmelk, hvis du ikke tåler laktose? Gir god smak. Rismelk også. Det er bare å prøve seg frem. Jeg tåler ikke melkeprodukter i det hele tatt, derfor bruker jeg bla hampprotein, som er er supermat. Høyt innhold av protein. Det har de også på helsekosten. Jeg foretrekker såkalt avskallede frø, og ikke pulveret. Men dette er ikke noe du må ha i.
Skal innom helsekost en dag daiherb? Har du link til de du bruker? Går meg bare vill i iherb jungelen
Kokosmelk liker jeg ikkekanskje havremelk eller mandelmelk da
![]()

Tusen takk for linkhttp://no.iherb.com/Navitas-Naturals-Raw-Chocolate-Cacao-Beans-8-oz-227-g/35402 Denne er god. Men veldig mange å velge blant ja!
Bruk den melken du liker![]()
Å sånn jaJeg har liksom ingenting, men tenkte handle idag så må vite hva![]()