Smoothie

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Noen som har oppskift på noen gode smoothies? Er gravid og kvalm så er dessverre ikke den sunneste om dagen! Men tenkte at jeg skulle prøve smoothie :)

Jeg pleier å alltid ha en "base":
1/2 banan + 3-4 ss gresk yoghurt.
Deretter fyller jeg på med et par frukter til - og avhengig om de er veldig saftige eller ikke, så "sper" jeg ut med litt juice så den blir lettere å drikke. :)
Har ingen favoritt - veksler etter sesong og dagsform!

Bruker alltid joghurt, banan, fryste bær og juice. Her om dagen ble d jordbær, banan, skogsbærjoghurt og ananas juice, den ble KNALLGOD! :)

1/2 banan (gjerne godt moden og fryst)
1ss olivenolje
30g lettkokte havregryn
100g cottage chees
100g frossene blåbær
2 beger med blåbæryoghurt (av en sånn 4pk)

Dette spiser jeg hver morgen, og det holder meg mett i mange timer.

Banan, bringebær og blåbær. Og noe juice. I starten så klarte jeg ikke eplejuice da måtte jeg ta noe annet. Variere litt.

Fesrk jorbærshake er også godt. Hvis du klarer melk og jordbær.

Hvis du vil ha en sunnhetsbombe som er knallgod, så kutt 2-3 deler mango og 1 del fersk spinat. Ha litt eplejuice i tillegg for at den blir lettere å drikke. Kjempegodt;-)

Liker best enklest mulig. Tropisk juice og frosne jordbær. Mmmm :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Frosne jordbær og tropisk frukt. Vaniljekesam og eplejuice ;)

Åh jeg elsker denne
Appelsin jus
Jordbær
Mango
Banan
Annanas
Lar jordbærene å banan være frosne så blir den tykk å iskald smoothie Nam nam :)

Åja noen ganger bruker jeg å ha isbiter :p å når jeg var gravid var jeg veldig glad i isbiter :p

Finnes bøker om det å

Kan lage av hva som helst, men ikke for mange ulike smaker om gangen :)

Jeg pleier å bruke yoghurt naturell eller vanilje, banan, frosne bær og liker også ha Kiwi og appelsin i:)

Pleier å bruke fryste jordbær, en halv banan, ett lite beger vaniljeyoghurt og litt juice:)

Jeg liker veldig godt å bruke mango, ananas, banan og appelsinjuice. Frukten er frossen også bare tilpasser jeg med en fin mengde juice. Veldig forfriskende og god :) Kan se for meg at den er fin mot kvalmen ;)

Eple, banan og jordbær. Et eple, 1 banan og 5-7 jordbær

Back
Topp