• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Smoothie

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
Noen andre her som liker det?
Lagde nå av bringebær, mango,eplejuice og cocosa, var helt himmelsk godt :) Til barna hadde jeg oppi banan også blir litt søtere i smaken :) Pleier egentlig å lage masse smoothie, men har ikke hatt ork i det siste..

Cocosa? Kokosmelk?

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: #2
Smoothie er populært her også...... Men jeg synes et er så gørr å vaske blenderen, så lenge siden sist nå..... :-p Blir mest om sommeren......

Smoothie er populært her også...... Men jeg synes et er så gørr å vaske blenderen, så lenge siden sist nå..... :p Blir mest om sommeren......

haha ja, men min kan i oppvaskmaskina :p

Jeg liker :-) Frossen bær blanding, juice og litt banan :-)

Ja bæra må være fryst ellers blir det ikke ordentlig smoothie ;) Liker også med kirsebær, men er så vanskelig å få tak i vanlig butikk...

Smoothie er populært her også...... Men jeg synes et er så gørr å vaske blenderen, så lenge siden sist nå..... :p Blir mest om sommeren......
Det er jo den enkøeste "kjøkken-tingen" å vaske:) skyll den med varm vann, så tar du den hall full med vann og en dråpe zalo. Sett den på og la den gå en liten stund og vips er den ren;-)

Det er jo den enkøeste "kjøkken-tingen" å vaske:) skyll den med varm vann, så tar du den hall full med vann og en dråpe zalo. Sett den på og la den gå en liten stund og vips er den ren;-)
Skal gi det et forsøk.... ;-) Her demonteres alle deler for å være sikker på at den er skikkelig ren......... :-p

Frosset blåbær og bringebær, laktosefri youghurtbeger, neve havergryn og en dæsj vann. Min daglig frokost + et knekkebrød :)

Husk å koke frosne bær dersom de er importert fra utlandet. Er økt hepatit A-smitte i Norge nå, og de mener det kommer fra frosne importerte bær.

Jeg gjør det sånn, ETTER at jeg har skylt den, og putter den så i oppvaskmaskinen etterpå.

Er kanskje overhysterisk når det kommer til hygiene, men så slipper vi unna det meste av sykdommer også. :P

har du prøvd udos choise? den er også veldig god og sunn :)

Husk å koke frosne bær dersom de er importert fra utlandet. Er økt hepatit A-smitte i Norge nå, og de mener det kommer fra frosne importerte bær.

såpass ja :/

Ble slutt på å bruke bær der! Dette viste jeg ikke :(
FÅr koke bæra først så fryse dem ned og så brukes i smoothie... Tungvint... Finnes det egentlig norske fryste bær?

Back
Topp