Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
skal jogge på jobb imorgen og har litt lyst å lage frokosten min (smoothie) i kveld. Noen som har prøvd det? ble den dårlig av å stå i kjøleskap over natt?
Og har noen av dere brukt havregryn oppi? blir de ekle av å stå i over natt tro?[8|][8D]
jaja, jeg er stolt av å bære tittelen "frøken utålmodig" så jeg forsøker jeg. Får heller se om maten blir uspiselig imorgen[8D] har alltids knekkebrød i kantina i så tilfelle[:D][:D]
Jeg hadde nok heller gjort klart det jeg skal ha i den og laga den i morgen tidlig. Det tar jo ikke så lang tid..[;)] Syns den blir litt rar i konsistensen ei stund etter...[&:]
Altså jeg gjør alt klart til den dagen før uansett. tenkte det hadde vært greit å bare hente den ferdig fra kjøkkenet og løpe av gårde.
Ble en IKKE SUKSESS!!![:'(][:'(][:'(][:'(] ikke bare at den skiller seg, kan godt hende jeg tåler det, men jeg var dum nok å bruke fersk ananas i tillegg, og den ble BITTER over natten... hadde også oppi havregryn og visste derfor ikke om jeg tygget på bitter ananasbit eller havre[:'(][:'(][:'(]
nei, blir en stund til jeg prøver dette igjen for å si de stånn[8D]