smoothie experter se her!:

Tjukkaaa

Forumet er livet
skal jogge på jobb imorgen og har litt lyst å lage frokosten min (smoothie) i kveld. Noen som har prøvd det? ble den dårlig av å stå i kjøleskap over natt?

Og har noen av dere brukt havregryn oppi? blir de ekle av å stå i over natt tro?[8|][8D]

jaja, jeg er stolt av å bære tittelen "frøken utålmodig" så jeg forsøker jeg. Får heller se om maten blir uspiselig imorgen[8D] har alltids knekkebrød i kantina i så tilfelle[:D][:D]

Syns smoothie er best nylaget jeg da...men det funker jo[:)]

Hihihi, frøken utålmodig jah! [8D][8D][8D]

Må få høre om den ble spisende/drikkende da[;)]

Jeg hadde nok heller gjort klart det jeg skal ha i den og laga den i morgen tidlig. Det tar jo ikke så lang tid..[;)] Syns den blir litt rar i konsistensen ei stund etter...[&:]

Den deler seg vell??

Altså jeg gjør alt klart til den dagen før uansett. tenkte det hadde vært greit å bare hente den ferdig fra kjøkkenet og løpe av gårde.
Ble en IKKE SUKSESS!!![:'(][:'(][:'(][:'(] ikke bare at den skiller seg, kan godt hende jeg tåler det, men jeg var dum nok å bruke fersk ananas i tillegg, og den ble BITTER over natten... hadde også oppi havregryn og visste derfor ikke om jeg tygget på bitter ananasbit eller havre[:'(][:'(][:'(]

nei, blir en stund til jeg prøver dette igjen for å si de stånn[8D]

Back
Topp