Smoothie av frosne bær?:)

rosasommerfugl

Forelsket i forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Lager dere smoothie med frosne bær? Har kjøpt inn masse frosne bør da jeg fikk så lyst på smoothie, men så ble jeg så usikker på om vi kan spise det?:)

Spis/drikk i vei :) det er godt! Hva bruker dere å "spe" smoothien med? Jeg bruker appelsinjuice... Men hadde vært spennende med noe annet

Bruker stort sett alltid frosne bær, tenker ikke noe over det :)
Jeg har så lyst til å lage den på Kiwi reklamen med jordbær og blodappelsin. Glemmer det selvfølgelig hver gang jeg er i butikken :P

Advarsel gjelder kun importerte bær :) jeg spiser importerte bringebær nesten hver dag med müslien min, men varmer de godt i mikroen først. Håper det holder!

Noroviruset kan man vel få bare man tar i noe som en med omgangssyke har tatt i.. Bruker som regel å få det én gang i året, men har heldigvis unngått det under graviditeten! :) Har ei venninne som jobber med testing av mikroorganismer i matvarer, og hun sier at nesten ingenting hadde vært tillatt å selge dersom man måtte fjerne alt det som det påvises farlige bakterier og virus i :P

Lager dere smoothie med frosne bær? Har kjøpt inn masse frosne bør da jeg fikk så lyst på smoothie, men så ble jeg så usikker på om vi kan spise det?:)
Sniker fra september.

Spiser det så og si hver dag enten til frokost eller lunsj.
Frosne bær/frukt, 1-2 skjeer natruell yoghurt, litt havregryn og litt juice/vann for å få litt flytende konsistens.
8b8190dca6dbaf857b82e0df0815fb62

Lager smoothie hver eneste dag nesten :) siste hit er å helle de i sånn is beholdere og slenge de i fryseren.

Smoothie is :D kan virkelig ambefalles.

Lager smoothie ofte og helst hver dag. Den beste er nå en med frosne jordbær og appelsinjuice :D

Back
Topp