Smokkestørrelse

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Hvilken størrelse bruker babyene deres? Vi gikk nylig over til 6mnd+. Det ble en rar lyd da guttungen sugde på de små, og de så ut som om den kom til å sprette ut. :P

Vi bruker fortsatt Avent 0-2 måneder. Han bruker veldig lite smokk egentlig, er bare i perioder jeg får han til å ta den.

Har prøvd andre typer, men da brekker han seg :-P

samme lyden som kommer her, jeg har prøvd å bytte, men hun vil ikke ha de :P noen tips ?

Jeg tror hun syns den er for stor

Kan være hun syns det ja :-) min tok den uten problem når vi byttet når han var 3 mnd. Men virket som dei små var for små for han. For han bare mistet tak på dei hele tiden.

Tenkte bare at viss det er det at str er uvant for henne, så kunne kanskje malt ha lurt hun til å ha den lenge nok til at hu blei vant. Men viss den er for stor, så er den for stor :-)

Kan være hun syns det ja :-) min tok den uten problem når vi byttet når han var 3 mnd. Men virket som dei små var for små for han. For han bare mistet tak på dei hele tiden.

Tenkte bare at viss det er det at str er uvant for henne, så kunne kanskje malt ha lurt hun til å ha den lenge nok til at hu blei vant. Men viss den er for stor, så er den for stor :-)
Ja får bare se hvordan det går, hun må vel ta de etterhvert. De begynner å bli småe de 0-6 altså :P tok litt malt på, men ville ikke ha

Prøvde mam 6mnd+, men tror nok den er litt stor ennå. Hun blir seks måneder om noen dager.

Back
Topp