Smokkesnorer!! - nå med bilde!

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
-Jepp FERDIG![:D]
- så har jeg laget ferdig VERDENS søteste smokkesnorer
(Jada - lengden er tilpassa sånn at de ikke er lenger enn MAM sine, så de skal nok være trygge, ja[;)])
Skal legge ut bilde over helga

HER kommer bilde!

(Smokkene er fra navnesutten.dk - og er dåpsgaver til vesla mi og til venninna hennes[;)])

Stilig!! De glede eg meg te å se [:)]

gleder meg til å se!

Åhjaaa, så morsomt! Gleder meg masse til å se![:)][:)]
Har du laga med navn på eller?

Jøss! Gleder meg til å se bilde!!! Leter stadig etter nye utfordringer for min nye venn- symaskina!

ORIGINAL: Kiwi78

Jøss! Gleder meg til å se bilde!!! Leter stadig etter nye utfordringer for min nye venn- symaskina!

Samme her!!

Det gleder jeg meg også til å se! Jeg som har symaskin symaskin og greier... Greit med litt tips[;)]

ORIGINAL: tullmusa

Åhjaaa, så morsomt! Gleder meg masse til å se![:)][:)]
Har du laga med navn på eller?

Nei, har ikke laga med navn åp, men laga noen som var litt søtere enn de klassiske Mam-snorene, som vesla mi og venninna hennes hadde på seg på dåpsdagen sin i går..
(bilde kommer, men jeg glemte kameraet mitt hos mamma i går[:'(] - der ligger bildene)

- bilde i første innlegg[;)]

Disse var nydelige, Fiorelina.

ORIGINAL: Hanne79

Disse var nydelige, Fiorelina.

Takk - men er litt "baby-aktige"- da.. passer vel ikke SÅ godt til så store jenter som du har[8|]
Synes iallefall at den lyseblå jeg lagde (ikke på bildet, nei, men JRjr sover nå, og den er i vogna hos han ute på verandaen så jeg får ikke tatt bilde nå) ble altfor barnslig til min "store" gutt, så jeg vil prøve å lage noe annet til han etterhvert.. [;)]

Så stilig de var[:)]

Åh så fine de var!!!

ORIGINAL: Pastella

Åh så fine de var!!!

Nydelige!!!! Hvordan har du festet dem rundt smokken?

Tynn hvit rundstrikk - men tror jeg skal velge en litt tykkere en etterhvert, for den var vanskelig å feste i sløyfebåndet..

Den til gutten min laget jeg med en hårstrikk som er "brettet" en gang - den passer supert til en av smokkene hans som de vanlige smokkesnorene ikke kan festes i[;)]

ÅÅÅååhhh!!! Kjempe fine var de!!!!!

Så kjempesøta da[:)]

ORIGINAL: ~Nathalies mamma~

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Tynn hvit rundstrikk - men tror jeg skal velge en litt tykkere en etterhvert, for den var vanskelig å feste i sløyfebåndet..

Den til gutten min laget jeg med en hårstrikk som er "brettet" en gang - den passer supert til en av smokkene hans som de vanlige smokkesnorene ikke kan festes i[;)]

Så skjønne de er! Tips: du kan bruke o-ring til å feste rundt smokken. det har jeg brukt, funker supert[;)]. (mannen min tok med fra verkstedet på jobben[:D])

Ja, har fåt det tipset - men er ikke helt overbevist ennå - de er så... så svarte[8|]
Men takk for tips likevel[:)]

Back
Topp