Smokkesnor

Lisemor2

Glad i forumet
Lillegutt er blitt så glad i avent og nuk smokker, spesielt nuk. Har bestilt med navnet hans på og synes d er så greit når vi er ute med folk så da vet vi hvilke smokk som er hans, men skulle hatt en snor. Når jeg søker på nettet kommer d opp med trekuler, men d har jeg ikke lyst på. smokkene har jo hank så jeg kan ikke bruke de med gummiring på. Noen som vet hvor jeg får tak i smokkesnor til smokker med hank/ring?

Lillegutt elsker også kuk Jeg kjøpte i sta på barnevognhuset rudo... Tror babyshop osv også har og vanlig dagligvare

Sorry, men denne ble god for meg her jeg sitter med litt lite søvn. Håper du mener nuk smokker ;) Ender nok med at jeg tar meg en tur til barnas hus og ser ;) Dagligvare har med gummiring og d er ikke d jeg er ute etter ;)

Haha farlig å skrive på Mob med ordbok ser jeg, Ja mener nuk.. ;) Lykke til med jakten :)) Håper du finner Kanskje jeg å da har kjøpt som ikke passer, så ikke så godt etter har ikke pakket den ut enda...

hahha.. sorry! Dette var ekstremt dårlig humor av meg, men jeg klarer ikke dy meg:p

hehehe, måtte le litt der ja emoticon

emoticon

Sniker frå januar 2011 :-)

Eg kjøpte bitering med snor på apoteket, lurer på om det var avent sin. Den snoren er det ivertfall borrelås på, så den kan festes på alt :-) Eg har brukt den til smokker med hank/ring.  

Back
Topp