Smokkeslutt

MTDC

Forumet er livet
VIP
Fikk det plutselig for meg at Danisnuppa skal slutte med smokk. Tok en prat med henne om det og hun ville prøve. Hun skal få pakke av mamma og pappa om hun får det til. Så nå har vi vært på smokkejakt og samlet inn alle sammen. Blir spennende å se hvordan det går til natta:-) Hun får en ekstra historie og sang for å finne roen tenker jeg;-) Wish us luck!;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Aner ikke. Har hendt hun har sovet uten en sjelden gang i blant om vi har vært borte og glemt smokken, men da har hun jo måttet godta det. Flaska sluttet vi med på dagen i vinter (hun fikk en flaske med melk etter kveldsmaten som en del av leggerutinen). Håper jo det skjer det samme nå, men man vet aldri. Blir spennende i kveld;-)

Takk:-) Det skal jeg gjøre;-)

Spennende! :) masse lykke til i kveld, må huske å oppdatere.:)

Spennende! :) masse lykke til i kveld, må huske å oppdatere.:)
Takk:-) Klart jeg husker å oppdatere! Med mindre leggingen tar så lang tid og så mye krefter at jeg kollapser totalt etterpå;-)

Masse lykke til :)

Fikk det plutselig for meg at Danisnuppa skal slutte med smokk. Tok en prat med henne om det og hun ville prøve. Hun skal få pakke av mamma og pappa om hun får det til. Så nå har vi vært på smokkejakt og samlet inn alle sammen. Blir spennende å se hvordan det går til natta:-) Hun får en ekstra historie og sang for å finne roen tenker jeg;-) Wish us luck!;-)

Lykke til:-)

Ojoj, så spennende! Her tok vi smukken til mellomste i påsken. Da var ho litt over 2 år.. gikk fint d egentlig.. hyl og skrik ved leggetid i en ukes tid, og etter det har det ikke vært noe problem... :) håper det går fint hos dere også :)

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Sutret litt da vi la ho. Var ikke sikker på om det kom til å gå, men prøvde og da skjønte jeg det kom til å gå om jeg bare holdt ut... Ble en del flere sanger enn vanlig og hun småsutret hele tiden, men så sovnet hun:-)

Ja:-) Men fikk skikkelig vondt av ho.. Ho ville helst ha gave med en gang:-P Og når det ikke var aktuelt ville ho ha smokken sin... Stakar liten babyen min<3

Ja:-) Men fikk skikkelig vondt av ho.. Ho ville helst ha gave med en gang:-P Og når det ikke var aktuelt ville ho ha smokken sin... Stakar liten babyen min<3

Lille babyen begynner å bli stor, stiller krav til moren sin.:p

Back
Topp