Trultan Gift med forumet 28 Feb 2012 #1 Kanskje litt dumt spørsmål.....Hvor lenge kan ubrukte smokker ligge? Jenta mi nekta smokk og hadde de kanskje en gang i munnen.
Kanskje litt dumt spørsmål.....Hvor lenge kan ubrukte smokker ligge? Jenta mi nekta smokk og hadde de kanskje en gang i munnen.
kristin_2016 Elsker forumet 28 Feb 2012 #2 spørs vel om det er silikon eller gummi. Gummi blir fortere sprø og skal vel byttes hver 2-3 mnd trur jeg det var( ved bruk vel å merke). Silikon tørker ikke så fort ut. Har du de i en box så tørker de nok ikke så fort ut heller.
spørs vel om det er silikon eller gummi. Gummi blir fortere sprø og skal vel byttes hver 2-3 mnd trur jeg det var( ved bruk vel å merke). Silikon tørker ikke så fort ut. Har du de i en box så tørker de nok ikke så fort ut heller.
Trultan Gift med forumet 29 Feb 2012 #3 Takk for svar:) har en hel hau, men velger å kaste dem for å være på sikre siden. Er ca 3år gamle ligget i pappeske.
Takk for svar:) har en hel hau, men velger å kaste dem for å være på sikre siden. Er ca 3år gamle ligget i pappeske.
gutt09jente11 Forumet er livet 29 Feb 2012 #4 Hvis de er over 3 år ville jeg ikke brukt dem nei. Her bytter vi hver 3 mnd.