smokker

Twilight

Forumet er livet
Da har vi bestemt oss for navn, navnet blir CELIN... valgte ikke aleyna fordi det ble litt vanskelig for mange å si det, og mange uttalte de helt feil, så tenker vi på litt mobbing, unger kan kalle henne for alene og sånt... synes celin er fint å...

Skulle til å bestille sånne smokker med navn, noen som har web adressen??? husker ikke jeg

kjempe fint navn!!!
vet ikke hvilken side det er.men hjelper deg og dytte!!

Linken ligger i "på topp tråden"[:D][:D]

Dytter*
ingen som vet???

Finner ikke den tråden jeg????
bare jeg som ikke skjønner her eller???[&:][&:]

Takk for det, nå har jeg bestilt smokker[:D][:D] tar det lang tid før det kommer noen som vet?

3-36 mnd
0-3mnd

bestilte disse typene jeg, skal også ha sånne som festes på klærne som holder smokken, men må nok vente til neste lønn her å[;)]

hmm bildene kom ikke opp, bestilte fra navn sutten, litt flere typer å velge mellom

ei veninne av meg fødte for noen måneder siden og dattera hennes fikk navnet celine...synes at det er døds fint navn jeg[;)]dattera til broren min heter aleyna og jeg merker at folk sliter med å uttale navnet hennes riktig så du har gjort et godt valg selmaa[;)][;)][;)]hadde jeg fått ei datter skulle hun hete selin[;)][;)][;)]lykke til i så fall.....

skal bestille smokker med navn på med en gang jeg oxo[;)][;)][;)]hadde glemt det faktisk så det var en god påminnelse hehehe

Her er det fine smokker : Www.namnnappen.se      :)

surfa litt på nettet og fant mangen nettsider med smokker M navn på å sånn...søte greier[;)]

Back
Topp