Smokker - hva velger man?

LykkeligeEirinn

Flørter med forumet
Lateks eller silikon? i såfall hvorfor velger man akkurat lateks/silikon? :)
Tenkte å bestille navnesmokk til prinsessa som kommer i august, men usikker på hva jeg skal bestille.

Liker best silikon, ikke så lett å tygge sund og smaker bedre etter som jeg har forstått.

Jeg kjøper de blanke. Er kanskje silikon det?
Jeg kjøptet en sånn gul/brunaktig en gang, men den likte ikke vesla. Pluss at den ble morken fort :-S

Brukte bare silikon til snuppa.. Litjen vil ha kun silikon.. hadde ikke bestilt mer enn ett parfør du ser om hun vil ha smokk i det hele tatt...

Du må nok berre venta å sjå kva jenta di likar. Her syns eg sjølv at silikon ser best ut, men lillemann vil kun ha lateks. Forskjellen er vel at silikon ikkje blir så fort ødelagt av varme osv, men at den held bedre mot bitt, altså det er bedre når ungen får tenner. Det spelar egentlig liten rolle sidan ein skal skifte ut smukker ofte likevel.
Eg bestilte smukker derfra før lille vart fødd, men han likte dei ikkje, så dei er ikkje brukt.

her tar mini kun nuk sine silikon fra 0-6 mnd!! enda han er snart 2år! de navnetuttene vil han ikke ha,enda de ligner fælt! og vet ei veninne som kjøpte alle hun kom over i silikon og gav jetna si,ho ville ikke ha noooooe,helt til ho kjøpte en mam på rema i latex,den var toppen. :)

Tusen takk for alle tilbakemeldinger =) da blir det vel å handle et par i silikon og så avse med resten dersom hun ikke skulle like dem/ikke vil ha smokk i det hele tatt:)

Eirinn skrev:
Tusen takk for alle tilbakemeldinger =) da blir det vel å handle et par i silikon og så avse med resten dersom hun ikke skulle like dem/ikke vil ha smokk i det hele tatt:)

det er lurt ja.Er jo mange typer/fasonger også så må bare prøve seg frem litt

Jeg hadde silikon til mini det første året for jeg har latexallergi selv og var redd for at hvis han også hadde det at han skulle få allergisk reaksjon ...

Men så hadde de gitt han feil smokk i bhg engang og han reagerte ikke, derfor brydde jeg meg ikke lenger hvilken jeg kjøpte :P

Jeg hadde silikon til mini det første året for jeg har latexallergi selv og var redd for at hvis han også hadde det at han skulle få allergisk reaksjon ...

Men så hadde de gitt han feil smokk i bhg engang og han reagerte ikke, derfor brydde jeg meg ikke lenger hvilken jeg kjøpte :P

Nr 1 ville ha silikon det først også ville hu bare ha latexsmokker. Nr 2 har hele tiden bare ville hatt latexsmokker!

Silikon er vel egentlig det beste, og de er mer slitesterke - men gutten min har til nå bare villet ha latex. Først i det siste vil han ha silikon også, så da kommer jeg nok til å gå over til bare det.

Back
Topp