Smokk

schnuppa

Forumet er livet
Ja vi har hatt det tøfft i det siste må jeg si..[&:][:(]

Magen ble bedre, men han roet seg liksom aldri[8|][8|] Jeg måtte gi meg over å prøve med smokk( ville prøve lengst mulig uten) og vet dere hva?? Gutten er som ny jo.. Nå er han rolig og klarer å sovne selv... ( har ellers måtte stå å vugge han i 30 min ført han sovna.. Slitsomt) Men nå er det andre boller ser det ut som... [;)][;)]

Jeg krysser fingra for det , slik at jeg kan komme inn her litt oftere nå.. Savner å skravle me dalle dere julijentene...

Ett spørsmål: Sover deres tasser mye??? Synes min bare sover å spiser jeg[8|]... Er ikke lenge han er oppe før han er drittrøtt. Er dte bare min som er "slapp" eller er deres sånn også???

KLem

Jenta vår sover også mye. Det er først den siste uken at hun har hatt litt våken perioder! Når hun er våken så ligger hun å ser på "uro'en" sin og pludrer! Herlig når de begynner å lage litt koselyder.

søve ete å drite hehe
men i d siste so he ho begynt å være litt mejr våken , å d e so kjeeeekt hehe :)

Ga Casper smokk når vi kom hjem fra sykehuset jeg...
Han ville jo ikke annet enn å sutte. (og det hjalp ja, slutt på skriking![:D])

Mye soving ja.
Sover, spiser, sover litt mer, er kanskje våken litt og sover igjen til han skal ha mat.[;)][;)]

Fint å høre at det bare ikke er min tass som er slapp.. [;)][;)]

Gleder meg masse til han er mer våken å kan ligge å pludre..

Og den smokken har redda oss... Nå la han se uten et eneste skrik... juhu...

Huff Schnuppa, så synd dere har hatt litt "startproblemer"! Men fint at ting endelig har begynt å roe seg for dere [:)]. Da kan man nyte dagene litt mere [:D]

Leah sover også mye, men har kanskje et par økter i løpet av dagen hvor hun er våken i 1-2 timer av gangen! Og litt småvåken innimellom! Men det endrer seg vel snart, tenker jeg [;)] Kommer jo en tid hvor de vil kreve myyyye mer oppmerksomhet fra oss mammaer [:)]

ORIGINAL: lucky2

Huff Schnuppa, så synd dere har hatt litt "startproblemer"! Men fint at ting endelig har begynt å roe seg for dere [:)]. Da kan man nyte dagene litt mere [:D]

Leah sover også mye, men har kanskje et par økter i løpet av dagen hvor hun er våken i 1-2 timer av gangen! Og litt småvåken innimellom! Men det endrer seg vel snart, tenker jeg [;)] Kommer jo en tid hvor de vil kreve myyyye mer oppmerksomhet fra oss mammaer [:)]

Thea krever mer og mer oppmerksomhet her ja [:D] Vi ventet til det lengste med å bruke smokk vi også, holdt til Thea var litt over to uker [:)] Da ble det endelig litt ro, for hun var så suttete.

Back
Topp