Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *cookiemonster*
Ja jeg er enig med deg der. Har begynnt å minimere smokkbruker her allerede vi, tror det er lettere nå enn når han blir større å slutte med den. Nå får han den kun når vi kjører bil eller for natten
ORIGINAL: pewsie
Da er vi to med den meningen... Synes ikke no om at de går rundt med smokk når de er over året.. Greit når de skal sove, men da skal den bli igjen i senga når de står opp...!
ORIGINAL: Looney
ORIGINAL: *cookiemonster*
Ja jeg er enig med deg der. Har begynnt å minimere smokkbruker her allerede vi, tror det er lettere nå enn når han blir større å slutte med den. Nå får han den kun når vi kjører bil eller for natten
Sånn gjorde jeg det og, begynte da han var en 8-9 mnd å bare bruke smokk når han skal sove i sengen eller vognen og under lange bilturer hvor han skal sove. Aldri ellers!!!
ORIGINAL: Dollface™
min sønn går med smokk når og hvor han vil - unntatt i barnehagen [:D]
kunne ikke brydd meg mindre, han er 19 mnd og trenger litt kos innimellom...
vi voksne har andre ting vi stapper i munnen i tide og utide...
ORIGINAL: m@rit
Ser så mange barn over året som går rundt med smokk omtrent døgnet rundt, er det bare jeg som synes det ser dumt ut?? Er ikke nødvendig med smokk hele tiden når barna begynner bli store vel.....
går du virkelig rundt å ser på barn i ettårsalderen og vurderer om de ser dumme ut eller ikke?
ORIGINAL: m@rit
Ser så mange barn over året som går rundt med smokk omtrent døgnet rundt, er det bare jeg som synes det ser dumt ut?? Er ikke nødvendig med smokk hele tiden når barna begynner bli store vel.....
går du virkelig rundt å ser på barn i ettårsalderen og vurderer om de ser dumme ut eller ikke?
Vurderer ikke om barna ser dumme ut, men synes det ser dumt ut med smokk i munnen konstant ja!!