Smokk

Anlise

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Bruker dere smokker på dagen??

Her har vi prøvd i dag med bare smokk når ho skal sove å det gikk kjempe fint!!!!

Så blir å fortsette... Vil venne ho av så tidlig som mulig med smokk[:)]

Ingen av mine har brukt smokk.

Eller, han brukte smokk da han lå i kuvøse, og under smertefulle/ubehagelige prosedyrer og undersøkelser (blodprøvetaking, f.eks.) på nyfødtintensiv.

Snuppa har aldri vært noe begeistret for smokken, så her brukes den kun som leketøy om dagen, holder den i handa og slår den i gulvet![:D] Synes ikke noe om å ha den i munnen.[8D]

Nora bruker smokk stort sett bare når hun skal sove, eller like før hun skal sove (kos).. spytter den ut tvert hun kommer opp av senga eller vogna..[:D]

Bruker den vel egentlig bare når hun sover, men jeg er nok flink til å dytte den i henne hvis hun er lei [&:]  tar meg selv i å gi den litt unødvendig til tider!!  Men,men, det får bare være [:D]

ORIGINAL: lumina

varierer veldig..[:)]
noen dager er det smokk og atter smokk, andre ganger er det kun til soving og evt kos

her brukes det smokk når hun skal sove og når vi kjører bil.

ORIGINAL: MV07

Bruker den vel egentlig bare når hun sover, men jeg er nok flink til å dytte den i henne hvis hun er lei [&:]  tar meg selv i å gi den litt unødvendig til tider!!  Men,men, det får bare være [:D]

Bruker smokk når ho skal sove, og når ho en sjelden gang er trist og lei om må ha noe ekstra kos på fanget. Så får ho den når vi skal kjøre bil. Når ho er trøtt beholder ho den i munnen, ellers sitter ho og leiker med den i bilstolen.

ORIGINAL: MV07

sånn er d her å[8|]

Min bruker også bare når han skal sove egentlig... Eller på dagen vist det er noe spessielt..[:)]

Hun får bare sutten når hun skal sove. Og hvis hun er veldig surkete.[:D] Hun får den ikke bare for å ha den liksom.[:D]

ORIGINAL: biatx

Hun bruker den igrunn bare når det er sovetid, eller når hun er litt lei seg.
Det er vel de eneste gangene, så hun er ikke så avhengig av smokken på dagen [:)]

her og[:)]

Back
Topp