Smokk

De sier så :)
Jeg stappa den i munnen på ho inne på barsel å kommer til å gjøre det samme denne gangen :hilarious:

Hihi! Samme gjorde jeg!
Først litt i skjul for jordmor, men etterhvert brydde jeg meg ikke:)

Med andremann som var litt prematur sa de på nyfødtintensiv faktisk at smokk ikke var så dumt for å få i gang sugerefleksen.

Har hatt null problem med amming!
 
Hihi! Samme gjorde jeg!
Først litt i skjul for jordmor, men etterhvert brydde jeg meg ikke:)

Med andremann som var litt prematur sa de på nyfødtintensiv faktisk at smokk ikke var så dumt for å få i gang sugerefleksen.

Har hatt null problem med amming!

Ja, jeg trodde egentlig de kom til å si noe om den smokken på barsel, men de nevnte det ikke i det hele tatt :) Veldig deilig og ikke bli kritisert for det. Ho tok puppen da, så det var mer for at jeg skulle få litt freeeeed - det var det manko på :p
 
Hvis du har bestilt gratis babypakker pleier det å følge med nyfødtsmokk i dem. Det kan jo kanskje være greit å starte med dem og se om babyen vil ta smokk før du går til innkjøp? :)
 
Hvis du har bestilt gratis babypakker pleier det å følge med nyfødtsmokk i dem. Det kan jo kanskje være greit å starte med dem og se om babyen vil ta smokk før du går til innkjøp? :)
Ja, men jeg er jo litt teit og kresen og syns fks ikke noe om en grønn smokk til jenta mi (ikke glad i grønn) :p Men jeg fikk en blank også, så kan teste den og én i mam jeg har kjøpt på apoteket før jeg evt bestiller noen jeg vil ha:)
 
Back
Topp