Smokk

Hulda

Forelsket i forumet
Hvor mange smokker trenger en baby fra 0-2 mnd...? Lyst til å bestille noen på nett..:)
 
Start med noen få :) Mange barn tar ikke smokk, andre tar bare spesielle merker. Ofte må man prøve seg frem med forskjellige typer :)
 
Du kan i hvert fall lett bestille flere etter fødselen:) jeg har kjøpt en pakke mam og har testpakke fra avent. Tenkte å prøve med de
 
Jeg har kjøpt de små fra avent og noen andre hos apoteket. Gjorde det samme med Dattern min da hun ble født.Så bestilte jeg flere fra nettet med forskjellige navn og skrift og motiver når jeg viste hvilken hun likte best ;)
 
Koker dere disse smokkene før dere gir de til babyen? (Førstegangsfødende og aaaaaalt er nytt!) :p
 
Ville ventet litt med å kjøpe inn. Her tok snuppa kun nuk og alt annet ble raskt spyttet ut.. Greit å ikke kjøpe for mange om baby ikke liker de.

Må kokes ja :)
 
Frøkna har alltid tatt alt, men vi har definitivt brukt mest mam så jeg har kjøpt to mam. I tillegg så skal jeg kjøpe natursutten.

Veldig greit med mam, for det har de overalt.
 
Men er det ikke best å vente med smokk til litt senere pga baby kan få vansker med å sugen pupp pga forskjellene på de ?.. eller tar jeg feil?:$
 
Mitt tips er å kjøpe smokker du får kjøpt i nærheten av der du bor :) eller eventuell med rask levering :)
 
Jeg brukte mye avent sine i starten.Denne gang skal jeg prøve uten tutt så får vi se hvor lenge det går:p
 
De sier så :)
Jeg stappa den i munnen på ho inne på barsel å kommer til å gjøre det samme denne gangen :hilarious:
Helt enig! Gutten min hadde et enormt sugebehov, og med såre pupper var smukken gull vært !
 
Men er det ikke best å vente med smokk til litt senere pga baby kan få vansker med å sugen pupp pga forskjellene på de ?.. eller tar jeg feil?:$
Mine har slitt med å få til ammingen, så her venter jeg lengst mulig. Men ingen av mine ville ha smokk heller. Eldste ble bare sint fordi det ikke kom melk ut av smokken ;)
 
Jeg fikk masse smokker i babyshower til førstemann men fikk ikke brukt noen av dem siden han ikke ville ha før rundt 5-6 måneders alderen og da kun trøst merket. Denne gangen gidder jeg ikke kjøpe noen før etter han er født så får jeg se hva jeg går for og forhåpentligvis en ikke like kresen gutt
 
Back
Topp