Smokk?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Hvilken type smokk liker din baby? Min bruker trøst :) Brukte MAM og Avent til å begynne med, men startet å mislike dem etter jeg forsøkte trøst-smokken. Den faller ikke ut like lett hos min baby :)

Brukte Mam og avent i starten, nå er det ikke alltid han tar

Min tok mam sin når han var 2,5 mnd.:) tar smokk når han skal sove, ellers bruker vi den ikke.:)

Min tok mam sin når han var 2,5 mnd.:) tar smokk når han skal sove, ellers bruker vi den ikke.:)
samme her, men vi bruker også smokk på biltur eller hvis hun generelt er urolig :)

Kun avent :-/

Mam , men hun tar avent sin også. Men , mam er nåkk favoritten og av og til vil hun kun patte på handa

Roer seg uten? :)
Ja, hvis jeg er heldig. Ellers blir det gjerne sånn at jeg ammer han i søvn og krysser fingrene for at jeg klarer å snike meg ut igjen etterpå :P

Hvis ikke pleier han å roe seg i armene mine så lenge jeg går rundt med ham - hvis det i seg ikke fungerer, så tar jeg knebøy. Det fungerer i 90% av tilfellene

Her bruker vi Nuk smokk

samme her, men vi bruker også smokk på biltur eller hvis hun generelt er urolig :)
Bruker på biltur vi også fordi han da sovner.:) hvis min urolig så er det søvn eller mat han trenger.:) så smokk eller melk. Hehe

Bruker på biltur vi også fordi han da sovner.:) hvis min urolig så er det søvn eller mat han trenger.:) så smokk eller melk. Hehe
Ja, her er urolighet sult eller trøtthet :p

Her ville hun ikke ha smokk å hun brukte meg som smokk hele døgnet så vi prøvde alle mulige merker å fasonger å vi traff full blink på cherry by nip :D da var hun 2,5 mnd gammel:)

Back
Topp