Smokk!

En tråd i 'Desember 2014' startet av BebiMage<3, 3 Mar 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Sommerfuglene 2017 Desemberskattene 2014

Mye prat om smokk nå om dagen. Hvor lenge har dere tenkt å la barna ha smokk?:) med tanke på språkutvikling og tenner

2. Huleboer! Juli 2013 og desember 2014❤ Januarskatter 2015 Juli13-jentene VIP

Eldste var 2 år. Det synes jeg var for sent. Hadde minste brukt det hadde jeg nok ikke ventet stort lenger. De mister det største sugebehovet ved 4 mnd. Bare å ta kampen en dag dere begge har fri. De har kjærlighetssorg bare en dag eller to. Lykke til:)

3. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Sommerfuglene 2017 Desemberskattene 2014

Okei for nå er hun jo 14 mnd, så ok å ta kampen så tidlig?:) hvordan tar man den kampen når man ikke kan snakke om det? Hun sovner jo ikke uten

4. Malin0991 Glad i forumet

Lurer på å ta den kampen snart eg å. Men gruer meg å venter til gubben kommer hjem igjen om 4 uker hvis eg ikke har mistet motet :p

5. Piksi Forumet er livet Desemberskattene 2014

Eldste brukte bare til soving fra han var 6 mnd. Og til soving brukte han så lenge han sov på dagtid, til 3,5 år. Det var ikke noe problem

• Liker Liker x 1
  6. Snoopy! Forumet er livet Desemberskattene 2014

Bruker kun til soving, så ser ikke noe poeng med stresse med avvenning enda. :)

• Liker Liker x 2
    • Enig Enig x 1
  7. sandefjord40 Flørter med forumet Desemberskattene 2014

Adelen her bruker kun smokk når hu sover. Så stresser ikke med det å slutte. Men alikevel så tenker jeg jo over det. Passe på at det ikke sklir ut.

8. Mona32 Flørter med forumet

Hihi, her jobber vi enda med å få snuppa til å TA smukk.. :) Hadde vært deilig å kunne roe henne med smukk i stedenfor pupp når hun våkner om natta ;-) De siste dagene har det hendt hun har sovnet med smukk i munnen, til stor glede for mammaen.. Eldste sluttet da hun var 3,5 år, mellomste da han var 2.

9. Chihaya Forumet er livet VIP Novemberlykke 2016 Novemberskattene 2014 <3 Desemberskattene 2014

Her er det kun smokk når hun sover og vi stresser ikke med det. Hun har fin tannstilling og tar heller smokk enn tommel :)

10. Mona32 Flørter med forumet

Tannlegen sa til oss at de burde slutte med smukk innen de var 4 år for ikke å utvikle uheldig tannstilling. Før den tid var det ikke så farlig i følge henne.

• Liker Liker x 1

Del denne siden