Margrethe82
Gift med forumet
Jeg kokte nettopp smokkene å da kom det vann inn i dem..Kan jeg bruke de da? Hvis de ikke er helt tette tenker jeg? Og hvordan venner dere bebisene til smokken? Prinsen min spytter de bare ut igjen...[8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Heddaholm
Frida tok ikke smokken.. prøvde gang på gang.. med å lirke osv.. men bare spyttet den ut igjen.. vi måtte kjøpe en smokk som du får kjøpt hos Babyshop.. Der går smokken litt oppover.. sånn at babyen presser den opp mot ganen.. Den tar hun[:D]
ORIGINAL: Jóga
Det er sikkert NUK sine [:)] De kjøpte jeg og.. Man får kjøpt det på de fleste babyutstyrsbutikker
Ca. sånn ser de ut, bortsett fra at de man kjøper i Norge gjerne er rosa eller blå [8D]
ORIGINAL: friele
ORIGINAL: Heddaholm
Frida tok ikke smokken.. prøvde gang på gang.. med å lirke osv.. men bare spyttet den ut igjen.. vi måtte kjøpe en smokk som du får kjøpt hos Babyshop.. Der går smokken litt oppover.. sånn at babyen presser den opp mot ganen.. Den tar hun[:D]
Heisann.De smokkene kunne jeg og prøvd,her vil ikke jenta mi heller ta noen smokker,hun har problemer med å få fatt på de,men det hørtes spennendes ut med de du forklarte...Hvor i verden har de babyshop? Er det på nett?[:D]