smokk..

Margrethe82

Gift med forumet
Jeg kokte nettopp smokkene å da kom det vann inn i dem..Kan jeg bruke de da? Hvis de ikke er helt tette tenker jeg? Og hvordan venner dere bebisene til smokken? Prinsen min spytter de bare ut igjen...[8|]

Ja, du kan bruke suttene. Bare klem vannet ut av de først[:)]

Vi hadde ikke noe problem med å få sutten til å bli i munn, men det var sikkert for at han hadde et enormt sugebehov[;)].

Men har du prøvd med forskjellige sutter? Vi bruker kun MAM. Prøvde med Nuk men den klarte han rett og slett ikke å bruke(den hadde en flat side mens MAM er rund på sugedelen). Den bare "spratt" ut igjen.

Håper det er greit jeg svarte selv om jeg ikke hører til her[;)]

ORIGINAL: Nikki!

spiller ingen rolle om du svarte om du ikke hørte til her. SVAR GJERNE IGJEN[:)]

Det er bra[:)][;)]

Takk for svar! Jeg har prøvd slike smukker som skal hindre tannfeil når de blir større(De er innhula på tuppen slik at tunga skal legge seg der), men den ville han ikke ha..Skal prøve mam nå[:)]

Frida tok ikke smokken.. prøvde gang på gang.. med å lirke osv.. men bare spyttet den ut igjen.. vi måtte kjøpe en smokk som du får kjøpt hos Babyshop.. Der går smokken litt oppover.. sånn at babyen presser den opp mot ganen.. Den tar hun[:D]

ORIGINAL: Heddaholm

Frida tok ikke smokken.. prøvde gang på gang.. med å lirke osv.. men bare spyttet den ut igjen.. vi måtte kjøpe en smokk som du får kjøpt hos Babyshop.. Der går smokken litt oppover.. sånn at babyen presser den opp mot ganen.. Den tar hun[:D]

Heisann.De smokkene kunne jeg og prøvd,her vil ikke jenta mi heller ta noen smokker,hun har problemer med å få fatt på de,men det hørtes spennendes ut  med de du forklarte...Hvor i verden har de babyshop? Er det på nett?[:D]

ORIGINAL: Jóga

Det er sikkert NUK sine [:)] De kjøpte jeg og.. Man får kjøpt det på de fleste babyutstyrsbutikker

Ca. sånn ser de ut, bortsett fra at de man kjøper i Norge gjerne er rosa eller blå [8D]

Tusen takk[:D]Dem skal jeg prøve,hun gar har ett kjempe suge behov,men klarer bare ikke få tak i tutten......

ORIGINAL: friele

ORIGINAL: Heddaholm

Heisann.De smokkene kunne jeg og prøvd,her vil ikke jenta mi heller ta noen smokker,hun har problemer med å få fatt på de,men det hørtes spennendes ut  med de du forklarte...Hvor i verden har de babyshop? Er det på nett?[:D]

Hei du[;)]

Ligner litt på de Jòga har lagt ut bilde av.. men ikke helt lik. Babyshop trodde jeg de hadde overalt jeg[;)] De har også en nettside.. men har ikke sett så mange produkter der.. men du kan jo søke på babyshop.no og se der[;)] Apoteket hadde i alle fall ikke de smokkene.. vet ikke om andre enn Babyshop jeg.... desverre[;)] Men kan jo hende at det ligger en babyshop i området hvor du bor[;)]

Lykke til!

Back
Topp