Smokk

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Vet det var en tråd om hvor ofte man vaska smokken, men jeg lurer på hvor ofte dere bytter ut smokken? Altså kaster og kjøper ny. Er det noen retningslinjer på det? Husker ikke fra førstemann :p

Vet det var en tråd om hvor ofte man vaska smokken, men jeg lurer på hvor ofte dere bytter ut smokken? Altså kaster og kjøper ny. Er det noen retningslinjer på det? Husker ikke fra førstemann :p
Har ikke kasta noen enda :pKaster de når de viser tegn til at de er slitte. Tenkte uansett å bytte ut om en mnds tid. De eldste ihvertfall. Vi har sånn 10 smokker, så de går litt på rundgang :p

Har ikke kasta noen enda :pKaster de når de viser tegn til at de er slitte. Tenkte uansett å bytte ut om en mnds tid. De eldste ihvertfall. Vi har sånn 10 smokker, så de går litt på rundgang :p

Vi også har mange smokker så er jo ikke alle som blir brukt like mye.
Men hva mener du er tegn på at de er slitte?

Vi også har mange smokker så er jo ikke alle som blir brukt like mye.
Men hva mener du er tegn på at de er slitte?

Når de ser blasse ut etter vask, eller hull i, blir sprø. Slike ting. Å koke de sliter jo på de. Men har vel og hørt at rundt 3-4 mnd bør de skiftes ut uansett.

Vi har så mange smokker, men etter 2-3mnd så kaster jeg de smokkene som er mest slitte :)

Jeg kaster de når de ser godt brukt ut, men syntes jeg kjøper nye hele tia da de forsvinner :P

Back
Topp